Toni Cantó deixa el seu càrrec en Ciutadans i abandona la política

 

El portaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes i coordinador autonòmic del partit, Toni Cantó, ha anunciat este migdia de dilluns que deixa els seus càrrecs en el partit, renúncia a la seua acta de diputat i deixa la política.

 

D’eixa manera ho ha anunciat en abandonar la reunió de l’Executiva de Cs que se celebra en la ciutat de Madrid. A demés, ha demanat la dimissió d’este òrgan.

 

«El que cal fer és retornar la veu als afiliats», ha dit Cantó, que també ha demanat que es retire la «vergonyosa moció de censura» de Múrcia. I sobre la comunitat de Madrid ha dit que el centredreta no pot perdre la capital d’Espanya i ha de ser el primer pas per a recuperar la Moncloa.

 

Després d’eixa anàlisi, emocionat, anunciava la seua dimissió del partit i que abandonarà la seua acta com a diputat. Al final de la seua intervenció i després de lloar a Albert Rivera, ha anunciat que es posarà en contacte amb el seu representant per a tornar als escenaris.

 

Cantó ha posat el focus en Madrid

L’actor ha sigut molt clar i ha posat el focus en Madrid, i ha dit que «és essencial, el centredreta no pot perdre-la». «No podem anar a soles a les eleccions de la Comunitat, hem d’anar juntament amb el PP», ha argumentat el fins hui líder valencià de Ciutadans, que no ha dubtat a atacar al candidat en la Comunitat de Madrid: «Amb qui no podem anar és amb Ignacio Aguado».

 

«Estic cabrejat, trist, fotut… permeteu-me que no parle, perquè em penediré», ha dit a la seua eixida de la reunió un Toni Cantó molt nerviós, que ha acabat anunciant la seua dimissió i insistint en l’opció d’establir una candidatura en el format ‘Suma’ amb el PP, de la mateixa manera en què ja de van produir en les últimes eleccions al País Basc i Navarra. Cal recordar que Cantó va ingressar en C’s en 2015, procedent d’Unió, Progrés i Democràcia, l’extint partit de Rosa Díez pel qual ja havia sigut diputat en el Congrés entre 2011 i 2015. Cantó trenca ara amb l’executiva de C’s, encara que no ha anunciat que abandone la militància.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.
FILMOTECA D'ESTIU