16.9 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Troben una persona morta després d’un incendi per una crema descontrolada a Bocairent

Efectius de bombers han trobat una persona morta mentre realitzaven les tasques d’extinció d’un incendi forestal declarat aquest divendres al terme municipal de Bocairent, ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Valencia.

El foc s’ha iniciat per una possible crema descontrolada i fins al lloc s’han mobilitzat tres dotacions del cos provincial de bombers, una autobomba i una unitat de bombers forestals de la Generalitat, voluntaris de l’Agrupació Contra Incendis Forestals Mariola Verda i un agent mediambiental.

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha establit la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals (PEIF) per la proximitat de béns no forestals, ha indicat l”112 CV’ a través de les seues xarxes socials.

Durant les tasques d’extinció, els bombers han trobat el cos sense vida d’una persona i han derivat les actuacions a la Policia Judicial.

Últimes notícies

Morant defén que el PSOE ha reaccionat de manera immediata davant els casos d’assetjament

Diana Morant ha assegurat que no es pot demanar més al PSOE davant les denúncies d'assetjament, subratllant mesures en hores i suport a les víctimes. També ha reclamat explicacions a Vox i ha donat per resolta una querella contra Leire Díez.

Kindelán urgix a simplificar la regulació financera per a impulsar el creixement a Europa

La presidenta de la AEB ha reclamat una simplificació reguladora urgent per a reforçar el creixement i la competitivitat d'Europa. CECA i UNACC han demanat un marc més proporcionat i basat en principis, mentres el sector avança en inclusió i digitalització.

La Generalitat retira 18.304 vivendes turístiques del registre en 2025 i activa noves revisions

La Comunitat Valenciana ha donat de baixa 18.304 VUT en 2025 per incomplir el decret llei 9/2024, amb faltes com la referència cadastral o el NIF. Turisme prepara dos fases per a revisar 11.029 ICUS i depurar 3.394 referències duplicades.

El TSJ valencià ha denegat les cautelarísimas contra els servicis mínims de la vaga de metges

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha rebutjat la petició de CESM per a suspendre o reduir els servicis mínims durant la vaga de metges. La decisió manté vigent la resolució de la Generalitat mentres s'estudia el fons del recurs.

La jutgessa de la DANA rebutja anul·lar actuacions des de setembre i nega repetir declaracions

La instructora manté vàlides les diligències practicades des del 4 de setembre i descarta retrotraure la investigació. Ordena a més dos noves diligències.

Morant celebra la suspensió de Ábalos com a diputat: ‘Al PSOE no el representa un puter’

Diana Morant ha aplaudit la suspensió de José Luis Ábalos com a diputat per València i ha defés que l'escó ha de representar als votants socialistes. També ha demanat que la Justícia seguisca el seu curs i ha subratllat que al PSOE no el representa un 'puter'.

El cap de gabinet de Mazón es va quedar ‘tirat’ a Carlet després d’anar a un tema del PP el 29-O

La causa judicial per la DANA incorpora missatges que mostren que José Manuel Cuenca va quedar encallat prop de Carlet després d'un assumpte del PP i que es va començar a cancel·lar l'agenda.

Morant lamenta que Pérez Llorca continue abrigallant a Mazón i l’acusa de blanquejar la seua gestió de la dana

Diana Morant ha criticat que Juanfran Pérez Llorca continue protegint a Carlos Mazón i ha denunciat vetos i fallades en la gestió de la dana. Ha demanat acceptar la condonació de 11.000 milions i el pla de vivenda del Govern.