15.7 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Trump es reunirà ‘en breu’ amb Biden a la Casa Blanca per a ‘assegurar’ una transició pacífica de poders

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

L’exmandatari i candidat republicà a la Presidència dels Estats Units, Donald Trump, ha acceptat la invitació del president ixent, Joe Biden, de reunir-se a la Casa Blanca i ha sostingut que esta trobada “tindrà lloc en breu”, segons la campanya del Partit Republicà.

“Biden va telefonar Trump per a felicitar-lo per la seua victòria i li va estendre una invitació a la Casa Blanca per a assegurar una transició pacífica entre l’Administració actual i l’entrant. Trump espera amb interés la reunió, que tindrà lloc en breu, i ha apreciat molt la telefonada”, ha afirmat el portaveu de campanya, Steven Cheung.

La Casa Blanca va anunciar hores abans que el dirigent nord-americà ha convidat Trump a una reunió presencial, alhora que ha garantit el seu compromís per a una transició de poders “sense problemes” i ha destacat la importància que totes les parts continuen treballant pel progrés del país.

D’altra banda, la candidata demòcrata, Kamala Harris, i Trump també han mantingut una conversa telefònica en la qual la vicepresidenta ha felicitat al magnat per la seua victòria, mentre que el futur president ha posat en valor la seua tasca durant el procés electoral. Els dos líders han coincidit també en “la importància d’unificar al país”.

Últimes notícies

Alerta per listèria en set productes carnis loncheados de Cárnicas Serrano

La Aesan ha alertat de listèria en diversos lots de set productes loncheados de Cárnicas Serrano, retirats de manera preventiva. L'agència ha demanat no consumir-los i extremar la higiene.

Vox precisa que el registre de Pérez Llorca no implica pacte

Vox ha advertit que la candidatura de Juanfran Pérez Llorca es registrarà per la fi del termini, però no suposa un acord. Les negociacions continuen obertes i els seus vots són decisius.

Feijóo anuncia que Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura

Feijóo ha confirmat que Carlos Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura del nou president, un relleu sol·licitat pel mateix Mazón. També ha defés que les negociacions amb Vox per a investir a Juanfran Pérez Llorca es desenrotllen en un clima de respecte i ha criticat la comissió de la dana en el Congrés.

Pérez Llorca registrarà este dimecres la seua candidatura per a rellevar a Mazón en la Presidència de la Generalitat

El síndic del PP en Les Corts registrarà este dimecres la seua candidatura per a substituir a Carlos Mazón. El PP necessita a Vox i el ple es preveu la setmana vinent.

París redescobrix a Luis García Berlanga amb el major cicle del seu cinema a França

El Jeu de Paume dedica des d'este dimarts un cicle sense precedents a l'obra de Luis García Berlanga, amb projeccions i col·loquis fins al 23 de novembre.

La Junta de Síndics abordarà el dijous la data del ple d’investidura de Pérez Llorca

La Junta de Síndics es reunirà el dijous per a fixar el calendari de la investidura de Juanfran Pérez Llorca. PP i Vox sumen els vots necessaris per a l'elecció.

Morant qualifica de delirant la compareixença de Mazón en la comissió de la DANA en el Congrés

La líder del PSPV i ministra ha titllat de delirant la intervenció de Carlos Mazón davant la comissió que investiga la DANA. Li ha retret desconéixer els horaris de les víctimes i ha parlat de possible defensa psicològica o judicial.

Compromís demana evitar el tacticismo i reclama un finançament autonòmic just

Compromís ha reclamat que no s'impose el tacticismo partidista i que s'aprove ja un repartiment just del finançament autonòmic. La formació ha donat suport a una reforma equitativa i un fons transitori fins a la seua entrada en vigor.