Trump es reunirà ‘en breu’ amb Biden a la Casa Blanca per a ‘assegurar’ una transició pacífica de poders

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

L’exmandatari i candidat republicà a la Presidència dels Estats Units, Donald Trump, ha acceptat la invitació del president ixent, Joe Biden, de reunir-se a la Casa Blanca i ha sostingut que esta trobada “tindrà lloc en breu”, segons la campanya del Partit Republicà.

“Biden va telefonar Trump per a felicitar-lo per la seua victòria i li va estendre una invitació a la Casa Blanca per a assegurar una transició pacífica entre l’Administració actual i l’entrant. Trump espera amb interés la reunió, que tindrà lloc en breu, i ha apreciat molt la telefonada”, ha afirmat el portaveu de campanya, Steven Cheung.

La Casa Blanca va anunciar hores abans que el dirigent nord-americà ha convidat Trump a una reunió presencial, alhora que ha garantit el seu compromís per a una transició de poders “sense problemes” i ha destacat la importància que totes les parts continuen treballant pel progrés del país.

D’altra banda, la candidata demòcrata, Kamala Harris, i Trump també han mantingut una conversa telefònica en la qual la vicepresidenta ha felicitat al magnat per la seua victòria, mentre que el futur president ha posat en valor la seua tasca durant el procés electoral. Els dos líders han coincidit també en “la importància d’unificar al país”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.