17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Trump es reunirà ‘en breu’ amb Biden a la Casa Blanca per a ‘assegurar’ una transició pacífica de poders

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

L’exmandatari i candidat republicà a la Presidència dels Estats Units, Donald Trump, ha acceptat la invitació del president ixent, Joe Biden, de reunir-se a la Casa Blanca i ha sostingut que esta trobada “tindrà lloc en breu”, segons la campanya del Partit Republicà.

“Biden va telefonar Trump per a felicitar-lo per la seua victòria i li va estendre una invitació a la Casa Blanca per a assegurar una transició pacífica entre l’Administració actual i l’entrant. Trump espera amb interés la reunió, que tindrà lloc en breu, i ha apreciat molt la telefonada”, ha afirmat el portaveu de campanya, Steven Cheung.

La Casa Blanca va anunciar hores abans que el dirigent nord-americà ha convidat Trump a una reunió presencial, alhora que ha garantit el seu compromís per a una transició de poders “sense problemes” i ha destacat la importància que totes les parts continuen treballant pel progrés del país.

D’altra banda, la candidata demòcrata, Kamala Harris, i Trump també han mantingut una conversa telefònica en la qual la vicepresidenta ha felicitat al magnat per la seua victòria, mentre que el futur president ha posat en valor la seua tasca durant el procés electoral. Els dos líders han coincidit també en “la importància d’unificar al país”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.