Turisme obri la sol·licitud de cita prèvia per a inscriure’s al Bo Viatge 2024

Turisme Comunitat Valenciana obri la sol·licitud de cita prèvia per a l’edició de 2024 del programa Bo Viatge, que abasta dos períodes anuals, del 16 de gener al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon període comença el 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha explicat que el programa Bo Viatge 2024 pretén «afavorir la desestacionalització i l’ocupació en el sector turístic», i per això s’han introduït algunes novetats amb l’objectiu que «arribe a un major nombre de beneficiaris». A més, ha incidit en el fet que estes novetats «han estat consensuades amb tot el sector turístic de la Comunitat Valenciana».

Les principals novetats se centren tant en el nombre de pernoctacions mínimes per a gaudir del bo, en les quantitats subvencionables, a més d’en els períodes en el qual romandrà actiu el programa.

En l’edició de 2024, els viatges es faran amb un mínim de tres nits, «perquè la intenció és afavorir el consum», ha explicat Montes. Respecte a les quantitats subvencionables, s’ha establert en un màxim del 50% del cost de reserva amb una quantitat màxima 350 euros.

Edició Bo Viatge 2024

Respecte al gaudi en els períodes que es podrà gastar el bo en 2024, s’han establert dos períodes i la cita prèvia per a sol·licitar la inscripció s’obre avui 2 de gener.

El primer període abasta des del 16 de gener fins al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon del 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

Cal assenyalar que s’estableix un únic termini ininterromput d’inscripció en el programa Bo Viatge, des de les 10.00 hores del 2 de gener de 2024, fins a les 10.00 hores del 30 de novembre de 2024.

La sol·licitud d’inscripció es presentarà exclusivament de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat, a través del procediment creat a este efecte. En la pàgina web del programa Bo Viatge Comunitat Valenciana 2024 estarà disponible la informació sobre estes ajudes i s’habilitarà un accés a la seu electrònica per a la sol·licitud d’inscripció.

La inscripció s’ha d’efectuar realitzant els següents dos tràmits. En primer lloc, una sol·licitud de cita prèvia per a sol·licitar la inscripció, un tràmit que no requereix signatura electrònica.

En segon lloc, dins de l’interval assignat de dia i hora en la cita, es farà la sol·licitud d’inscripció del Bo Viatge. Per a este tràmit es requereix signatura certificada i signatura electrònica.

La titular de Turisme ha recordat que un dels objectius prioritaris que s’ha marcat la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme és que el Bo Viatge CV 2024 «només servisca per a subvencionar viatges en temporada baixa» i per això la Setmana Santa ha quedat exclosa.

Més de 41.000 reserves durant 2023

Esta última edició del Bo Viatge 2023, que es va iniciar el 16 de gener i va finalitzar el passat 22 de desembre, ha registrat un total de 41.997 reserves i 54.700 codis alliberats.

En referència a este balanç anual, l’import mitjà per reserva ha estat de 635 euros, la qual cosa ha permés mobilitzar este any 2023 més de 25 milions d’euros en el sector turístic de les tres províncies.

Els deu destins més demandats en esta edició han estat Benidorm, Calp, Finestrat, Altea, Peníscola, València, Alacant, Morella, Elx i Dénia.

Cal ressaltar que el programa Bo Viatge CV té per objectiu incentivar la demanda interna de serveis turístics prestats en la Comunitat Valenciana, en períodes d’estacionalitat, de persones residents en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.