Turisme obri la sol·licitud de cita prèvia per a inscriure’s al Bo Viatge 2024

Turisme Comunitat Valenciana obri la sol·licitud de cita prèvia per a l’edició de 2024 del programa Bo Viatge, que abasta dos períodes anuals, del 16 de gener al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon període comença el 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha explicat que el programa Bo Viatge 2024 pretén «afavorir la desestacionalització i l’ocupació en el sector turístic», i per això s’han introduït algunes novetats amb l’objectiu que «arribe a un major nombre de beneficiaris». A més, ha incidit en el fet que estes novetats «han estat consensuades amb tot el sector turístic de la Comunitat Valenciana».

Les principals novetats se centren tant en el nombre de pernoctacions mínimes per a gaudir del bo, en les quantitats subvencionables, a més d’en els períodes en el qual romandrà actiu el programa.

En l’edició de 2024, els viatges es faran amb un mínim de tres nits, «perquè la intenció és afavorir el consum», ha explicat Montes. Respecte a les quantitats subvencionables, s’ha establert en un màxim del 50% del cost de reserva amb una quantitat màxima 350 euros.

Edició Bo Viatge 2024

Respecte al gaudi en els períodes que es podrà gastar el bo en 2024, s’han establert dos períodes i la cita prèvia per a sol·licitar la inscripció s’obre avui 2 de gener.

El primer període abasta des del 16 de gener fins al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon del 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

Cal assenyalar que s’estableix un únic termini ininterromput d’inscripció en el programa Bo Viatge, des de les 10.00 hores del 2 de gener de 2024, fins a les 10.00 hores del 30 de novembre de 2024.

La sol·licitud d’inscripció es presentarà exclusivament de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat, a través del procediment creat a este efecte. En la pàgina web del programa Bo Viatge Comunitat Valenciana 2024 estarà disponible la informació sobre estes ajudes i s’habilitarà un accés a la seu electrònica per a la sol·licitud d’inscripció.

La inscripció s’ha d’efectuar realitzant els següents dos tràmits. En primer lloc, una sol·licitud de cita prèvia per a sol·licitar la inscripció, un tràmit que no requereix signatura electrònica.

En segon lloc, dins de l’interval assignat de dia i hora en la cita, es farà la sol·licitud d’inscripció del Bo Viatge. Per a este tràmit es requereix signatura certificada i signatura electrònica.

La titular de Turisme ha recordat que un dels objectius prioritaris que s’ha marcat la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme és que el Bo Viatge CV 2024 «només servisca per a subvencionar viatges en temporada baixa» i per això la Setmana Santa ha quedat exclosa.

Més de 41.000 reserves durant 2023

Esta última edició del Bo Viatge 2023, que es va iniciar el 16 de gener i va finalitzar el passat 22 de desembre, ha registrat un total de 41.997 reserves i 54.700 codis alliberats.

En referència a este balanç anual, l’import mitjà per reserva ha estat de 635 euros, la qual cosa ha permés mobilitzar este any 2023 més de 25 milions d’euros en el sector turístic de les tres províncies.

Els deu destins més demandats en esta edició han estat Benidorm, Calp, Finestrat, Altea, Peníscola, València, Alacant, Morella, Elx i Dénia.

Cal ressaltar que el programa Bo Viatge CV té per objectiu incentivar la demanda interna de serveis turístics prestats en la Comunitat Valenciana, en períodes d’estacionalitat, de persones residents en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU