Turisme obri la sol·licitud de cita prèvia per a inscriure’s al Bo Viatge 2024

Turisme Comunitat Valenciana obri la sol·licitud de cita prèvia per a l’edició de 2024 del programa Bo Viatge, que abasta dos períodes anuals, del 16 de gener al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon període comença el 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha explicat que el programa Bo Viatge 2024 pretén “afavorir la desestacionalització i l’ocupació en el sector turístic”, i per això s’han introduït algunes novetats amb l’objectiu que “arribe a un major nombre de beneficiaris”. A més, ha incidit en el fet que estes novetats “han estat consensuades amb tot el sector turístic de la Comunitat Valenciana”.

Les principals novetats se centren tant en el nombre de pernoctacions mínimes per a gaudir del bo, en les quantitats subvencionables, a més d’en els períodes en el qual romandrà actiu el programa.

En l’edició de 2024, els viatges es faran amb un mínim de tres nits, “perquè la intenció és afavorir el consum”, ha explicat Montes. Respecte a les quantitats subvencionables, s’ha establert en un màxim del 50% del cost de reserva amb una quantitat màxima 350 euros.

Edició Bo Viatge 2024

Respecte al gaudi en els períodes que es podrà gastar el bo en 2024, s’han establert dos períodes i la cita prèvia per a sol·licitar la inscripció s’obre avui 2 de gener.

El primer període abasta des del 16 de gener fins al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon del 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

Cal assenyalar que s’estableix un únic termini ininterromput d’inscripció en el programa Bo Viatge, des de les 10.00 hores del 2 de gener de 2024, fins a les 10.00 hores del 30 de novembre de 2024.

La sol·licitud d’inscripció es presentarà exclusivament de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat, a través del procediment creat a este efecte. En la pàgina web del programa Bo Viatge Comunitat Valenciana 2024 estarà disponible la informació sobre estes ajudes i s’habilitarà un accés a la seu electrònica per a la sol·licitud d’inscripció.

La inscripció s’ha d’efectuar realitzant els següents dos tràmits. En primer lloc, una sol·licitud de cita prèvia per a sol·licitar la inscripció, un tràmit que no requereix signatura electrònica.

En segon lloc, dins de l’interval assignat de dia i hora en la cita, es farà la sol·licitud d’inscripció del Bo Viatge. Per a este tràmit es requereix signatura certificada i signatura electrònica.

La titular de Turisme ha recordat que un dels objectius prioritaris que s’ha marcat la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme és que el Bo Viatge CV 2024 “només servisca per a subvencionar viatges en temporada baixa” i per això la Setmana Santa ha quedat exclosa.

Més de 41.000 reserves durant 2023

Esta última edició del Bo Viatge 2023, que es va iniciar el 16 de gener i va finalitzar el passat 22 de desembre, ha registrat un total de 41.997 reserves i 54.700 codis alliberats.

En referència a este balanç anual, l’import mitjà per reserva ha estat de 635 euros, la qual cosa ha permés mobilitzar este any 2023 més de 25 milions d’euros en el sector turístic de les tres províncies.

Els deu destins més demandats en esta edició han estat Benidorm, Calp, Finestrat, Altea, Peníscola, València, Alacant, Morella, Elx i Dénia.

Cal ressaltar que el programa Bo Viatge CV té per objectiu incentivar la demanda interna de serveis turístics prestats en la Comunitat Valenciana, en períodes d’estacionalitat, de persones residents en la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La mare detinguda per agredir una professora d’una escola infantil d’Elda queda en llibertat amb càrrecs

La dona està pendent de citació judicial després de ser arrestada per la presumpta agressió a una docent de 31 anys en un centre educatiu d’Alacant

FACUA CV impulsa una campanya per omplir de queixes la sanitat pública valenciana

L’associació anima la ciutadania a utilitzar els canals de reclamació de la Generalitat per denunciar retards, falta de personal i deteriorament assistencial

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.