Turisme obri la sol·licitud de cita prèvia per a inscriure’s al Bo Viatge 2024

Turisme Comunitat Valenciana obri la sol·licitud de cita prèvia per a l’edició de 2024 del programa Bo Viatge, que abasta dos períodes anuals, del 16 de gener al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon període comença el 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha explicat que el programa Bo Viatge 2024 pretén «afavorir la desestacionalització i l’ocupació en el sector turístic», i per això s’han introduït algunes novetats amb l’objectiu que «arribe a un major nombre de beneficiaris». A més, ha incidit en el fet que estes novetats «han estat consensuades amb tot el sector turístic de la Comunitat Valenciana».

Les principals novetats se centren tant en el nombre de pernoctacions mínimes per a gaudir del bo, en les quantitats subvencionables, a més d’en els períodes en el qual romandrà actiu el programa.

En l’edició de 2024, els viatges es faran amb un mínim de tres nits, «perquè la intenció és afavorir el consum», ha explicat Montes. Respecte a les quantitats subvencionables, s’ha establert en un màxim del 50% del cost de reserva amb una quantitat màxima 350 euros.

Edició Bo Viatge 2024

Respecte al gaudi en els períodes que es podrà gastar el bo en 2024, s’han establert dos períodes i la cita prèvia per a sol·licitar la inscripció s’obre avui 2 de gener.

El primer període abasta des del 16 de gener fins al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon del 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

Cal assenyalar que s’estableix un únic termini ininterromput d’inscripció en el programa Bo Viatge, des de les 10.00 hores del 2 de gener de 2024, fins a les 10.00 hores del 30 de novembre de 2024.

La sol·licitud d’inscripció es presentarà exclusivament de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat, a través del procediment creat a este efecte. En la pàgina web del programa Bo Viatge Comunitat Valenciana 2024 estarà disponible la informació sobre estes ajudes i s’habilitarà un accés a la seu electrònica per a la sol·licitud d’inscripció.

La inscripció s’ha d’efectuar realitzant els següents dos tràmits. En primer lloc, una sol·licitud de cita prèvia per a sol·licitar la inscripció, un tràmit que no requereix signatura electrònica.

En segon lloc, dins de l’interval assignat de dia i hora en la cita, es farà la sol·licitud d’inscripció del Bo Viatge. Per a este tràmit es requereix signatura certificada i signatura electrònica.

La titular de Turisme ha recordat que un dels objectius prioritaris que s’ha marcat la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme és que el Bo Viatge CV 2024 «només servisca per a subvencionar viatges en temporada baixa» i per això la Setmana Santa ha quedat exclosa.

Més de 41.000 reserves durant 2023

Esta última edició del Bo Viatge 2023, que es va iniciar el 16 de gener i va finalitzar el passat 22 de desembre, ha registrat un total de 41.997 reserves i 54.700 codis alliberats.

En referència a este balanç anual, l’import mitjà per reserva ha estat de 635 euros, la qual cosa ha permés mobilitzar este any 2023 més de 25 milions d’euros en el sector turístic de les tres províncies.

Els deu destins més demandats en esta edició han estat Benidorm, Calp, Finestrat, Altea, Peníscola, València, Alacant, Morella, Elx i Dénia.

Cal ressaltar que el programa Bo Viatge CV té per objectiu incentivar la demanda interna de serveis turístics prestats en la Comunitat Valenciana, en períodes d’estacionalitat, de persones residents en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.