10.3 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Turisme obri la sol·licitud de cita prèvia per a inscriure’s al Bo Viatge 2024

Turisme Comunitat Valenciana obri la sol·licitud de cita prèvia per a l’edició de 2024 del programa Bo Viatge, que abasta dos períodes anuals, del 16 de gener al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon període comença el 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha explicat que el programa Bo Viatge 2024 pretén “afavorir la desestacionalització i l’ocupació en el sector turístic”, i per això s’han introduït algunes novetats amb l’objectiu que “arribe a un major nombre de beneficiaris”. A més, ha incidit en el fet que estes novetats “han estat consensuades amb tot el sector turístic de la Comunitat Valenciana”.

Les principals novetats se centren tant en el nombre de pernoctacions mínimes per a gaudir del bo, en les quantitats subvencionables, a més d’en els períodes en el qual romandrà actiu el programa.

En l’edició de 2024, els viatges es faran amb un mínim de tres nits, “perquè la intenció és afavorir el consum”, ha explicat Montes. Respecte a les quantitats subvencionables, s’ha establert en un màxim del 50% del cost de reserva amb una quantitat màxima 350 euros.

Edició Bo Viatge 2024

Respecte al gaudi en els períodes que es podrà gastar el bo en 2024, s’han establert dos períodes i la cita prèvia per a sol·licitar la inscripció s’obre avui 2 de gener.

El primer període abasta des del 16 de gener fins al 3 de juny, excloent la Setmana Santa, i el segon del 15 d’octubre fins al 22 de desembre.

Cal assenyalar que s’estableix un únic termini ininterromput d’inscripció en el programa Bo Viatge, des de les 10.00 hores del 2 de gener de 2024, fins a les 10.00 hores del 30 de novembre de 2024.

La sol·licitud d’inscripció es presentarà exclusivament de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat, a través del procediment creat a este efecte. En la pàgina web del programa Bo Viatge Comunitat Valenciana 2024 estarà disponible la informació sobre estes ajudes i s’habilitarà un accés a la seu electrònica per a la sol·licitud d’inscripció.

La inscripció s’ha d’efectuar realitzant els següents dos tràmits. En primer lloc, una sol·licitud de cita prèvia per a sol·licitar la inscripció, un tràmit que no requereix signatura electrònica.

En segon lloc, dins de l’interval assignat de dia i hora en la cita, es farà la sol·licitud d’inscripció del Bo Viatge. Per a este tràmit es requereix signatura certificada i signatura electrònica.

La titular de Turisme ha recordat que un dels objectius prioritaris que s’ha marcat la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme és que el Bo Viatge CV 2024 “només servisca per a subvencionar viatges en temporada baixa” i per això la Setmana Santa ha quedat exclosa.

Més de 41.000 reserves durant 2023

Esta última edició del Bo Viatge 2023, que es va iniciar el 16 de gener i va finalitzar el passat 22 de desembre, ha registrat un total de 41.997 reserves i 54.700 codis alliberats.

En referència a este balanç anual, l’import mitjà per reserva ha estat de 635 euros, la qual cosa ha permés mobilitzar este any 2023 més de 25 milions d’euros en el sector turístic de les tres províncies.

Els deu destins més demandats en esta edició han estat Benidorm, Calp, Finestrat, Altea, Peníscola, València, Alacant, Morella, Elx i Dénia.

Cal ressaltar que el programa Bo Viatge CV té per objectiu incentivar la demanda interna de serveis turístics prestats en la Comunitat Valenciana, en períodes d’estacionalitat, de persones residents en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.