Un incendi en un forn afecta a una nau en un polígon industrial de Picassent

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Un incendi ha afectat a part d’un forn de la nau que l’empresa de fruita seca Importaco té en el polígon industrial Coconyers de Picassent.

En l’operatiu desplegat este divendres han actuat tres dotacions de bombers de Torrent, Silla i Catarroja i sergent de Torrent, que en estos moments estan acabant de ventilar, informa el Consorci Provincial de Bombers.

Fonts de la mercantil han detallat a Europa Press que l’incendi s’ha originat en part d’un forn d’una de les línies de producció i han remarcat que la resta de la planta no està afectada.

De fet, esta mateixa vesprada es preveu reprendre l’activitat en les instal·lacions excepte en la secció on es troba el forn perjudicat.

Sortosament, l’incendi sol ha provocat danys materials i han funcionat els sistemes d’extinció, de manera que ha sigut sufocat amb mitjans interns. De la mateixa manera, s’han engegat els plans d’evacuació corresponents, segons les mateixes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.