Un incendi en un forn afecta a una nau en un polígon industrial de Picassent

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Un incendi ha afectat a part d’un forn de la nau que l’empresa de fruita seca Importaco té en el polígon industrial Coconyers de Picassent.

En l’operatiu desplegat este divendres han actuat tres dotacions de bombers de Torrent, Silla i Catarroja i sergent de Torrent, que en estos moments estan acabant de ventilar, informa el Consorci Provincial de Bombers.

Fonts de la mercantil han detallat a Europa Press que l’incendi s’ha originat en part d’un forn d’una de les línies de producció i han remarcat que la resta de la planta no està afectada.

De fet, esta mateixa vesprada es preveu reprendre l’activitat en les instal·lacions excepte en la secció on es troba el forn perjudicat.

Sortosament, l’incendi sol ha provocat danys materials i han funcionat els sistemes d’extinció, de manera que ha sigut sufocat amb mitjans interns. De la mateixa manera, s’han engegat els plans d’evacuació corresponents, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.