València CF anuncia que reprendrà les obres del Nou Mestalla en un termini màxim de 6 mesos

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

El València CF ha anunciat este dimarts que reprendrà les obres de construcció del Nou Mestalla en un termini màxim de sis mesos, després que el Ple de l’Ajuntament de València donara el vistiplau a la modificació del Pla d’Actuació Territorial Estratègica, que inclou la demolició de l’antic estadi valencianista quan es produïsca el trasllat al nou.

“Es completa un procés de més d’un any des que es van sotmetre a consulta pública les referides fitxes, i suposa un altre gran pas de cara a convertir en realitat el Nou Mestalla, després de l’aprovació de la Llicència d’obres concedida el passat dia 12 de juliol”, explica el comunicat del club valencià.

València era una de les ciutats candidates a albergar partits del Mundial del 2030 que tindrà lloc a Espanya, Portugal i el Marroc, però l’aturada en les obres del Nou Mestalla, sense avançar des de l’any 2009, i la falta de previsió per a reprendre-les, va acabar deixant fóra al feu che de la carrera per ser seu del torneig.

Dies després que s’anunciara que València no formarà part, l’Ajuntament, després de confirmar la seua intenció juntament amb la Generalitat Valenciana, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, i el club valencianista de demanar “emparament” a la FIFA per a tornar a incloure a la ciutat entre les candidates, dona el vistiplau al fet que es puguen reprendre les obres amb el nou acord.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.