11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

València CF anuncia que reprendrà les obres del Nou Mestalla en un termini màxim de 6 mesos

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

El València CF ha anunciat este dimarts que reprendrà les obres de construcció del Nou Mestalla en un termini màxim de sis mesos, després que el Ple de l’Ajuntament de València donara el vistiplau a la modificació del Pla d’Actuació Territorial Estratègica, que inclou la demolició de l’antic estadi valencianista quan es produïsca el trasllat al nou.

“Es completa un procés de més d’un any des que es van sotmetre a consulta pública les referides fitxes, i suposa un altre gran pas de cara a convertir en realitat el Nou Mestalla, després de l’aprovació de la Llicència d’obres concedida el passat dia 12 de juliol”, explica el comunicat del club valencià.

València era una de les ciutats candidates a albergar partits del Mundial del 2030 que tindrà lloc a Espanya, Portugal i el Marroc, però l’aturada en les obres del Nou Mestalla, sense avançar des de l’any 2009, i la falta de previsió per a reprendre-les, va acabar deixant fóra al feu che de la carrera per ser seu del torneig.

Dies després que s’anunciara que València no formarà part, l’Ajuntament, després de confirmar la seua intenció juntament amb la Generalitat Valenciana, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, i el club valencianista de demanar “emparament” a la FIFA per a tornar a incloure a la ciutat entre les candidates, dona el vistiplau al fet que es puguen reprendre les obres amb el nou acord.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.