València CF anuncia que reprendrà les obres del Nou Mestalla en un termini màxim de 6 mesos

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

El València CF ha anunciat este dimarts que reprendrà les obres de construcció del Nou Mestalla en un termini màxim de sis mesos, després que el Ple de l’Ajuntament de València donara el vistiplau a la modificació del Pla d’Actuació Territorial Estratègica, que inclou la demolició de l’antic estadi valencianista quan es produïsca el trasllat al nou.

“Es completa un procés de més d’un any des que es van sotmetre a consulta pública les referides fitxes, i suposa un altre gran pas de cara a convertir en realitat el Nou Mestalla, després de l’aprovació de la Llicència d’obres concedida el passat dia 12 de juliol”, explica el comunicat del club valencià.

València era una de les ciutats candidates a albergar partits del Mundial del 2030 que tindrà lloc a Espanya, Portugal i el Marroc, però l’aturada en les obres del Nou Mestalla, sense avançar des de l’any 2009, i la falta de previsió per a reprendre-les, va acabar deixant fóra al feu che de la carrera per ser seu del torneig.

Dies després que s’anunciara que València no formarà part, l’Ajuntament, després de confirmar la seua intenció juntament amb la Generalitat Valenciana, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, i el club valencianista de demanar “emparament” a la FIFA per a tornar a incloure a la ciutat entre les candidates, dona el vistiplau al fet que es puguen reprendre les obres amb el nou acord.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.