València CF anuncia que reprendrà les obres del Nou Mestalla en un termini màxim de 6 mesos

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

El València CF ha anunciat este dimarts que reprendrà les obres de construcció del Nou Mestalla en un termini màxim de sis mesos, després que el Ple de l’Ajuntament de València donara el vistiplau a la modificació del Pla d’Actuació Territorial Estratègica, que inclou la demolició de l’antic estadi valencianista quan es produïsca el trasllat al nou.

“Es completa un procés de més d’un any des que es van sotmetre a consulta pública les referides fitxes, i suposa un altre gran pas de cara a convertir en realitat el Nou Mestalla, després de l’aprovació de la Llicència d’obres concedida el passat dia 12 de juliol”, explica el comunicat del club valencià.

València era una de les ciutats candidates a albergar partits del Mundial del 2030 que tindrà lloc a Espanya, Portugal i el Marroc, però l’aturada en les obres del Nou Mestalla, sense avançar des de l’any 2009, i la falta de previsió per a reprendre-les, va acabar deixant fóra al feu che de la carrera per ser seu del torneig.

Dies després que s’anunciara que València no formarà part, l’Ajuntament, després de confirmar la seua intenció juntament amb la Generalitat Valenciana, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, i el club valencianista de demanar “emparament” a la FIFA per a tornar a incloure a la ciutat entre les candidates, dona el vistiplau al fet que es puguen reprendre les obres amb el nou acord.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.