16 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

València CF anuncia que reprendrà les obres del Nou Mestalla en un termini màxim de 6 mesos

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

El València CF ha anunciat este dimarts que reprendrà les obres de construcció del Nou Mestalla en un termini màxim de sis mesos, després que el Ple de l’Ajuntament de València donara el vistiplau a la modificació del Pla d’Actuació Territorial Estratègica, que inclou la demolició de l’antic estadi valencianista quan es produïsca el trasllat al nou.

“Es completa un procés de més d’un any des que es van sotmetre a consulta pública les referides fitxes, i suposa un altre gran pas de cara a convertir en realitat el Nou Mestalla, després de l’aprovació de la Llicència d’obres concedida el passat dia 12 de juliol”, explica el comunicat del club valencià.

València era una de les ciutats candidates a albergar partits del Mundial del 2030 que tindrà lloc a Espanya, Portugal i el Marroc, però l’aturada en les obres del Nou Mestalla, sense avançar des de l’any 2009, i la falta de previsió per a reprendre-les, va acabar deixant fóra al feu che de la carrera per ser seu del torneig.

Dies després que s’anunciara que València no formarà part, l’Ajuntament, després de confirmar la seua intenció juntament amb la Generalitat Valenciana, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, i el club valencianista de demanar “emparament” a la FIFA per a tornar a incloure a la ciutat entre les candidates, dona el vistiplau al fet que es puguen reprendre les obres amb el nou acord.

Últimes notícies

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.