València arribarà al 90% d’ocupació hostalera en Setmana Santa

La Fundació Municipal de Promoció Turística, Visit València, manté unes previsions optimistes per a l’ocupació turística de la ciutat durant els dies grans de la Setmana Santa. En el sondeig realitzat entre el sector hostaler de València, es registra una ocupació del 89% en Dijous Sant; del 94% en Divendres Sant; del 92% per a Dissabte Sant i d’un 74% per a la nit de Diumenge de Pasqua.

El regidor de Turisme i Internacionalització i president de Visit València, Emiliano García, ha afirmat que “atés que esperem gaudir d’una Setmana Santa assolellada, l’ocupació podria abastar nivells molt pròxims al 100% gràcies a les reserves d’última hora”.

Així, García ha assenyalat que “són excel·lents notícies tant per al sector de l’allotjament com per al de la restauració i d’altres sectors turístics complementaris”. En este sentit, el regidor ha afegit que “el sector ha treballat molt dur per deixar enrere estos dos anys de pandèmia i ha mostrat una capacitat d’adaptació i de treball exemplar”. 

Emiliano García creu que “el treball, unit a la intensa activitat promocional que hem realitzat, ens permet mantindre el posicionament de València com a destinació sostenible, avantguardista i amb un gran atractiu cultural, així com una visibilitat nacional i internacional que contribuirà, sens dubte, en este any de recuperació”.

Segons les dades de Visit València, durant l’any 2019, última Setmana Santa abans de la pandèmia del coronavirus, les previsions d’ocupació hostalera eren del 74% per a Dijous Sant; 85% per a Divendres Sant; 75% per a Dissabte Sant i 75% per a Diumenge de Resurrecció.

Finalment, les reserves als hotels s’incrementaren durant els últims dies i l’ocupació final definitiva va ser del 90% per a Dijous Sant; 92% en Divendres Sant; 91% en Dissabte Sant i del 73% per a Diumenge de Pasqua.

La Setmana Santa Marinera

A més del sol i platja i una gran oferta cultural i gastronòmica, València ofereix també la seua Setmana Santa Marinera, festa d’interés turístic nacional, i una de les celebracions espanyoles més autèntiques i originals, que es remunta al segle XV en els costums dels antics pescadors. A més, la gastronomia típica dels Poblats Marítims ofereix estos dies el seu sabor més tradicional amb plats com la titaina i les mandonguilles d’abadetxo.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.