València arribarà al 90% d’ocupació hostalera en Setmana Santa

La Fundació Municipal de Promoció Turística, Visit València, manté unes previsions optimistes per a l’ocupació turística de la ciutat durant els dies grans de la Setmana Santa. En el sondeig realitzat entre el sector hostaler de València, es registra una ocupació del 89% en Dijous Sant; del 94% en Divendres Sant; del 92% per a Dissabte Sant i d’un 74% per a la nit de Diumenge de Pasqua.

El regidor de Turisme i Internacionalització i president de Visit València, Emiliano García, ha afirmat que “atés que esperem gaudir d’una Setmana Santa assolellada, l’ocupació podria abastar nivells molt pròxims al 100% gràcies a les reserves d’última hora”.

Així, García ha assenyalat que “són excel·lents notícies tant per al sector de l’allotjament com per al de la restauració i d’altres sectors turístics complementaris”. En este sentit, el regidor ha afegit que “el sector ha treballat molt dur per deixar enrere estos dos anys de pandèmia i ha mostrat una capacitat d’adaptació i de treball exemplar”. 

Emiliano García creu que “el treball, unit a la intensa activitat promocional que hem realitzat, ens permet mantindre el posicionament de València com a destinació sostenible, avantguardista i amb un gran atractiu cultural, així com una visibilitat nacional i internacional que contribuirà, sens dubte, en este any de recuperació”.

Segons les dades de Visit València, durant l’any 2019, última Setmana Santa abans de la pandèmia del coronavirus, les previsions d’ocupació hostalera eren del 74% per a Dijous Sant; 85% per a Divendres Sant; 75% per a Dissabte Sant i 75% per a Diumenge de Resurrecció.

Finalment, les reserves als hotels s’incrementaren durant els últims dies i l’ocupació final definitiva va ser del 90% per a Dijous Sant; 92% en Divendres Sant; 91% en Dissabte Sant i del 73% per a Diumenge de Pasqua.

La Setmana Santa Marinera

A més del sol i platja i una gran oferta cultural i gastronòmica, València ofereix també la seua Setmana Santa Marinera, festa d’interés turístic nacional, i una de les celebracions espanyoles més autèntiques i originals, que es remunta al segle XV en els costums dels antics pescadors. A més, la gastronomia típica dels Poblats Marítims ofereix estos dies el seu sabor més tradicional amb plats com la titaina i les mandonguilles d’abadetxo.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb 'Redimonis', sàtira de David Sánchez Llongo. Amb 260.000 euros, la comissió repetix títol; Monestir i Na Jordana completen el podi

Pérez Llorca ha destacat l’alegria i l’hospitalitat dels valencians en l’exterior

El president de la Generalitat ha reconegut el paper dels CEVEX durant les Falles i ha demanat que 'espremen les Falles'. Han arribat 225 representants de 15 centres i 18 falleres que participaran en l'Ofrena.

El Suprem arxiva una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA i el barranc de Poio

El Tribunal Suprem ha arxivat una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA de València i les obres del barranc de Poio al no apreciar delicte. L'Alt Tribunal indica que els possibles indicis han d'aflorar en el sumari de Catarroja.

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.