València arribarà al 90% d’ocupació hostalera en Setmana Santa

La Fundació Municipal de Promoció Turística, Visit València, manté unes previsions optimistes per a l’ocupació turística de la ciutat durant els dies grans de la Setmana Santa. En el sondeig realitzat entre el sector hostaler de València, es registra una ocupació del 89% en Dijous Sant; del 94% en Divendres Sant; del 92% per a Dissabte Sant i d’un 74% per a la nit de Diumenge de Pasqua.

El regidor de Turisme i Internacionalització i president de Visit València, Emiliano García, ha afirmat que “atés que esperem gaudir d’una Setmana Santa assolellada, l’ocupació podria abastar nivells molt pròxims al 100% gràcies a les reserves d’última hora”.

Així, García ha assenyalat que “són excel·lents notícies tant per al sector de l’allotjament com per al de la restauració i d’altres sectors turístics complementaris”. En este sentit, el regidor ha afegit que “el sector ha treballat molt dur per deixar enrere estos dos anys de pandèmia i ha mostrat una capacitat d’adaptació i de treball exemplar”. 

Emiliano García creu que “el treball, unit a la intensa activitat promocional que hem realitzat, ens permet mantindre el posicionament de València com a destinació sostenible, avantguardista i amb un gran atractiu cultural, així com una visibilitat nacional i internacional que contribuirà, sens dubte, en este any de recuperació”.

Segons les dades de Visit València, durant l’any 2019, última Setmana Santa abans de la pandèmia del coronavirus, les previsions d’ocupació hostalera eren del 74% per a Dijous Sant; 85% per a Divendres Sant; 75% per a Dissabte Sant i 75% per a Diumenge de Resurrecció.

Finalment, les reserves als hotels s’incrementaren durant els últims dies i l’ocupació final definitiva va ser del 90% per a Dijous Sant; 92% en Divendres Sant; 91% en Dissabte Sant i del 73% per a Diumenge de Pasqua.

La Setmana Santa Marinera

A més del sol i platja i una gran oferta cultural i gastronòmica, València ofereix també la seua Setmana Santa Marinera, festa d’interés turístic nacional, i una de les celebracions espanyoles més autèntiques i originals, que es remunta al segle XV en els costums dels antics pescadors. A més, la gastronomia típica dels Poblats Marítims ofereix estos dies el seu sabor més tradicional amb plats com la titaina i les mandonguilles d’abadetxo.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.