València arribarà al 90% d’ocupació hostalera en Setmana Santa

La Fundació Municipal de Promoció Turística, Visit València, manté unes previsions optimistes per a l’ocupació turística de la ciutat durant els dies grans de la Setmana Santa. En el sondeig realitzat entre el sector hostaler de València, es registra una ocupació del 89% en Dijous Sant; del 94% en Divendres Sant; del 92% per a Dissabte Sant i d’un 74% per a la nit de Diumenge de Pasqua.

El regidor de Turisme i Internacionalització i president de Visit València, Emiliano García, ha afirmat que “atés que esperem gaudir d’una Setmana Santa assolellada, l’ocupació podria abastar nivells molt pròxims al 100% gràcies a les reserves d’última hora”.

Així, García ha assenyalat que “són excel·lents notícies tant per al sector de l’allotjament com per al de la restauració i d’altres sectors turístics complementaris”. En este sentit, el regidor ha afegit que “el sector ha treballat molt dur per deixar enrere estos dos anys de pandèmia i ha mostrat una capacitat d’adaptació i de treball exemplar”. 

Emiliano García creu que “el treball, unit a la intensa activitat promocional que hem realitzat, ens permet mantindre el posicionament de València com a destinació sostenible, avantguardista i amb un gran atractiu cultural, així com una visibilitat nacional i internacional que contribuirà, sens dubte, en este any de recuperació”.

Segons les dades de Visit València, durant l’any 2019, última Setmana Santa abans de la pandèmia del coronavirus, les previsions d’ocupació hostalera eren del 74% per a Dijous Sant; 85% per a Divendres Sant; 75% per a Dissabte Sant i 75% per a Diumenge de Resurrecció.

Finalment, les reserves als hotels s’incrementaren durant els últims dies i l’ocupació final definitiva va ser del 90% per a Dijous Sant; 92% en Divendres Sant; 91% en Dissabte Sant i del 73% per a Diumenge de Pasqua.

La Setmana Santa Marinera

A més del sol i platja i una gran oferta cultural i gastronòmica, València ofereix també la seua Setmana Santa Marinera, festa d’interés turístic nacional, i una de les celebracions espanyoles més autèntiques i originals, que es remunta al segle XV en els costums dels antics pescadors. A més, la gastronomia típica dels Poblats Marítims ofereix estos dies el seu sabor més tradicional amb plats com la titaina i les mandonguilles d’abadetxo.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.