València arribarà al 90% d’ocupació hostalera en Setmana Santa

La Fundació Municipal de Promoció Turística, Visit València, manté unes previsions optimistes per a l’ocupació turística de la ciutat durant els dies grans de la Setmana Santa. En el sondeig realitzat entre el sector hostaler de València, es registra una ocupació del 89% en Dijous Sant; del 94% en Divendres Sant; del 92% per a Dissabte Sant i d’un 74% per a la nit de Diumenge de Pasqua.

El regidor de Turisme i Internacionalització i president de Visit València, Emiliano García, ha afirmat que “atés que esperem gaudir d’una Setmana Santa assolellada, l’ocupació podria abastar nivells molt pròxims al 100% gràcies a les reserves d’última hora”.

Així, García ha assenyalat que “són excel·lents notícies tant per al sector de l’allotjament com per al de la restauració i d’altres sectors turístics complementaris”. En este sentit, el regidor ha afegit que “el sector ha treballat molt dur per deixar enrere estos dos anys de pandèmia i ha mostrat una capacitat d’adaptació i de treball exemplar”. 

Emiliano García creu que “el treball, unit a la intensa activitat promocional que hem realitzat, ens permet mantindre el posicionament de València com a destinació sostenible, avantguardista i amb un gran atractiu cultural, així com una visibilitat nacional i internacional que contribuirà, sens dubte, en este any de recuperació”.

Segons les dades de Visit València, durant l’any 2019, última Setmana Santa abans de la pandèmia del coronavirus, les previsions d’ocupació hostalera eren del 74% per a Dijous Sant; 85% per a Divendres Sant; 75% per a Dissabte Sant i 75% per a Diumenge de Resurrecció.

Finalment, les reserves als hotels s’incrementaren durant els últims dies i l’ocupació final definitiva va ser del 90% per a Dijous Sant; 92% en Divendres Sant; 91% en Dissabte Sant i del 73% per a Diumenge de Pasqua.

La Setmana Santa Marinera

A més del sol i platja i una gran oferta cultural i gastronòmica, València ofereix també la seua Setmana Santa Marinera, festa d’interés turístic nacional, i una de les celebracions espanyoles més autèntiques i originals, que es remunta al segle XV en els costums dels antics pescadors. A més, la gastronomia típica dels Poblats Marítims ofereix estos dies el seu sabor més tradicional amb plats com la titaina i les mandonguilles d’abadetxo.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.