Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a una petició de 13 anys de presó cadascun per una presumpta violació a una jove en un hotel de València, després d’un concert de rap en una sala de Mislata, en uns fets ocorreguts el 4 de novembre de 2023, segons el Ministeri Fiscal.

El pròxim dijous està previst en Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València el juí contra estos dos acusats. Tots dos formaven part del cartell d’una actuació musical a la sala on, segons la investigació, va començar el contacte amb la víctima.

La mateixa jornada de dijous, però en la Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València, està assenyalat un altre juí rellevant.

La mateixa jornada de dijous, però en la Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València, està assenyalat un altre juí rellevant. En este cas, contra un home acusat d’agredir sis dones, entre elles una agent de la Policia Nacional i una metgessa.

Segons el Ministeri Públic, estes agressions responien al que descriu com un ‘manifest menyspreu i animadversió cap al gènere femení’. La Fiscalia atribuïx a l’home un patró d’atacs físics sense provocació prèvia.

Agressió a un menor a Estivella

D’altra banda, dimarts, també en la Secció Quarta, es jutjarà un home per una agressió a un menor en el municipi valencià d’Estivella.

En este cas, l’acusat s’enfronta a una pena de multa de 3.000 euros. Se li atribuïx haver pegat un puny a un menor que va eixir en defensa d’una dona a la qual, presumptament, pretenia agredir, el 6 de maig de 2017.

Banda de fraus massius a Paterna

En la Secció Tercera de la mateixa Audiència, el divendres està previst el juí contra sis persones acusades de formar part d’una banda de Paterna. Segons la Fiscalia, este grup s’hauria especialitzat a cometre fraus massius utilitzant dades personals de més de huitanta perjudicats.

L’escrit d’acusació sosté que els processats feien servir la informació personal de les víctimes per a contractar línies de telèfon, sol·licitar crèdits bancaris o obtindre finançament per a comprar productes. D’esta manera, carregaven sobre tercers obligacions de pagament que ells mateixos aprofitaven.

Assessor fiscal acusat d’apropiació indeguda

Finalment, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial, dimarts començarà un altre juí que, segons les previsions, s’allargarà fins al divendres 19 de juny. En este procediment s’asseurà en el banc dels acusats un assessor fiscal.

Per a ell, la Fiscalia demana 12 anys de presó. L’acusa de delictes continuats d’apropiació indeguda, falsedat en document mercantil i delicte societari.

Últimes notícies

Martín Anselmi agafa el timó de l’Elx per a la pròxima temporada

L’argentí Martín Anselmi ha signat per una temporada amb l’Elx, amb opció a un curs extra si complix objectius, després de l’eixida d’Eder Sarabia.

Detingut a Elx per robar a un veí peces de Lego de col·leccionista valorades en 10.000 euros

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 31 anys acusat de robar en una vivenda de Torrellano nombroses peces de Lego i daltres marques, valorades en més de 10.000 euros, que posteriorment venia en botigues de segona mà.

Alvaro Cárdenas es consolida com a cervell del Valencia Basket en uns playoff inesperats

El base granadí Álvaro Cárdenas, que havia arribat al Valencia Basket només per ajudar en els entrenaments, s’ha convertit en una peça clau en els playoff de la Lliga Endesa i ja s’ha guanyat el Roig Arena amb la seua actitud i rendiment.

L’Asisa Joventut es juga la vida davant un València Basket que busca la final per la via ràpida

L’Asisa Joventut necessita guanyar este diumenge al Pavelló Olímpic per evitar l’eliminació contra un València Basket que arribarà amb 2-0 i l’opció de tancar la sèrie i passar a la final de la Lliga Endesa.

Diversos vehicles cremats en l’incendi d’un garatge esta matinada a Xixona

Un incendi en un garatge amb 51 vehicles aparcats a Xixona ha cremat diversos cotxes esta matinada. No s’han registrat ferits i els bombers han donat per finalitzada la intervenció cap a les 7.30 hores.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.