Actualitza WhatsApp: l’‘app’ té dos perilloses vulnerabilitats

WhatsApp és una de les aplicacions de mòbil a la qual més recorrem diàriament, per això és important que siga segura. Segons han publicat en la seua pàgina web, això no estava sent així a causa de dos vulnerabilitats que, per sort, han descobert i solucionat en una actualització.

L’aplicació de missatgeria propietat de Meta ha corregit dos greus vulnerabilitats -una classificada amb una gravetat ‘crítica‘ i l’altra ‘alta‘- que permetrien l’execució remota de codi.

Així ho ha informat l’aplicació en la seua pàgina d’Advertiments de seguretat, en la qual es recullen les dos vulnerabilitats que ja han sigut corregides en les últimes versions de l’‘app’, però que poden posar en risc als usuaris de versions menys anteriors.

Una d’elles l’han denominada CVE-2022-36934 i afectava WhatsApp Business i a l’app original en les versions anteriors a 2.22.16.12 en Android i iOS. Mitjançant aquesta fallada de la plataforma, feia possible executar un malware a través d’una videotelefonada manipulada.

Per part seua, la segona era CVE-2022-2492 i perjudicava dispositius Android amb la versió 2.22.16.2 i aparells iOS amb 2.22.15.6. Aquesta permetia l’execució de manera remota d’un codi maliciós, però per arxius de vídeo.

La primera vulnerabilitat ha sigut classificada com una gravetat crítica, en una escala del 9,8 sobre 10. Mentrestant, l’última esmentada és de gravetat alta, amb una escala del 7,8 sobre 10.

L’aplicació s’ha d’instal·lar des d’una botiga oficial (Play Store i App Store són les més conegudes) i no des d’una APK d’Internet. D’aquesta manera, és més complicat trobar-se amb una fallada que puga infringir la seguretat de l’usuari.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.