13.3 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Actualitza WhatsApp: l’‘app’ té dos perilloses vulnerabilitats

WhatsApp és una de les aplicacions de mòbil a la qual més recorrem diàriament, per això és important que siga segura. Segons han publicat en la seua pàgina web, això no estava sent així a causa de dos vulnerabilitats que, per sort, han descobert i solucionat en una actualització.

L’aplicació de missatgeria propietat de Meta ha corregit dos greus vulnerabilitats -una classificada amb una gravetat ‘crítica‘ i l’altra ‘alta‘- que permetrien l’execució remota de codi.

Així ho ha informat l’aplicació en la seua pàgina d’Advertiments de seguretat, en la qual es recullen les dos vulnerabilitats que ja han sigut corregides en les últimes versions de l’‘app’, però que poden posar en risc als usuaris de versions menys anteriors.

Una d’elles l’han denominada CVE-2022-36934 i afectava WhatsApp Business i a l’app original en les versions anteriors a 2.22.16.12 en Android i iOS. Mitjançant aquesta fallada de la plataforma, feia possible executar un malware a través d’una videotelefonada manipulada.

Per part seua, la segona era CVE-2022-2492 i perjudicava dispositius Android amb la versió 2.22.16.2 i aparells iOS amb 2.22.15.6. Aquesta permetia l’execució de manera remota d’un codi maliciós, però per arxius de vídeo.

La primera vulnerabilitat ha sigut classificada com una gravetat crítica, en una escala del 9,8 sobre 10. Mentrestant, l’última esmentada és de gravetat alta, amb una escala del 7,8 sobre 10.

L’aplicació s’ha d’instal·lar des d’una botiga oficial (Play Store i App Store són les més conegudes) i no des d’una APK d’Internet. D’aquesta manera, és més complicat trobar-se amb una fallada que puga infringir la seguretat de l’usuari.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.