Actualitza WhatsApp: l’‘app’ té dos perilloses vulnerabilitats

WhatsApp és una de les aplicacions de mòbil a la qual més recorrem diàriament, per això és important que siga segura. Segons han publicat en la seua pàgina web, això no estava sent així a causa de dos vulnerabilitats que, per sort, han descobert i solucionat en una actualització.

L’aplicació de missatgeria propietat de Meta ha corregit dos greus vulnerabilitats -una classificada amb una gravetat ‘crítica‘ i l’altra ‘alta‘- que permetrien l’execució remota de codi.

Així ho ha informat l’aplicació en la seua pàgina d’Advertiments de seguretat, en la qual es recullen les dos vulnerabilitats que ja han sigut corregides en les últimes versions de l’‘app’, però que poden posar en risc als usuaris de versions menys anteriors.

Una d’elles l’han denominada CVE-2022-36934 i afectava WhatsApp Business i a l’app original en les versions anteriors a 2.22.16.12 en Android i iOS. Mitjançant aquesta fallada de la plataforma, feia possible executar un malware a través d’una videotelefonada manipulada.

Per part seua, la segona era CVE-2022-2492 i perjudicava dispositius Android amb la versió 2.22.16.2 i aparells iOS amb 2.22.15.6. Aquesta permetia l’execució de manera remota d’un codi maliciós, però per arxius de vídeo.

La primera vulnerabilitat ha sigut classificada com una gravetat crítica, en una escala del 9,8 sobre 10. Mentrestant, l’última esmentada és de gravetat alta, amb una escala del 7,8 sobre 10.

L’aplicació s’ha d’instal·lar des d’una botiga oficial (Play Store i App Store són les més conegudes) i no des d’una APK d’Internet. D’aquesta manera, és més complicat trobar-se amb una fallada que puga infringir la seguretat de l’usuari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig

La Fonteta fulmina el rècord de públic de la Copa del Rei amb 6.125 persones

La final entre Conectabalear CV Manacor i CV Melilla va reunir 6.125 persones a la Fonteta i va batre un rècord que portava 37 anys vigent.

Una eixordadora mascletà ha obert 19 dies de Falles a València

Una mascletà clàssica en la plaça de l'Ajuntament ha inaugurat 19 dies de Falles amb milers d'assistents i perímetre de seguretat ampliat. El tret ha superat els 130 dB i ha deixat 43 atencions sanitàries.

Nova protesta exigix presó per a Mazón la setmana en què la jutgessa demana imputar-li

València ha viscut una altra marxa que reclama presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana, coincidint amb la petició de la jutgessa d'imputar-li. Les víctimes han redoblat la pressió amb un manifest davant el TSJCV.

Ramazani decidix al València amb un penal repetit davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani a la segona va donar al València un 1-0 davant Osasuna a Mestalla. El triomf va ampliar a cinc punts la distància amb el descens i va tallar la ratxa navarresa.

Ramazani decidix de penal repetit i el València pren aire davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani, repetit per invasió d'àrea de Gayà, va donar al València un 1-0 a Mestalla que talla la ratxa d'Osasuna i amplia a cinc punts el seu matalàs sobre el descens.

Un penal repetit de Ramazani dona la victòria al València davant Osasuna (1-0)

Ramazani va transformar un penal repetit per a segellar el 1-0 i tallar la ratxa de sis partits sense perdre d'Osasuna. El València va prendre aire i es va allunyar cinc punts del descens.