Angelina Jolie és evacuada per una alerta de bombardeig durant la seua visita a Ucraïna

L’actriu de Hollywood Angelina Jolie, que es troba de visita a Ucraïna, ha viscut aquest dissabte moments de tensió quan s’ha vist obligada a abandonar una estació de tren a la ciutat de Lviv, a l’oest del país, a causa d’una alerta de bombardeig.

La intèrpret ha pogut conéixer de primera mà l’angoixa que produeix un conflicte armat. S’ha difós un vídeo en el qual li la veu sent evacuada davant el possible atac aeri. Se sent de fons l’inconfusible so de les sirenes avisant de la possibilitat d’un bombardeig rus sobre la zona.

Jolie, ambaixadora especial de l’Alta Comissaria de l’ONU per als Refugiats (ACNUR), es trobava a la ciutat per a comprovar de primera mà la situació dels xiquets desplaçats per la guerra. Durant el seu recorregut s’ha reunit amb voluntaris i psicòlegs que s’encarreguen de cuidar dels xicotets. Segons l’agència UNIAN, el viatge a Ucraïna l’ha fet a títol personal l’actriu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingudes cinc persones per robatoris en centres educatius de Borriana i Terrassa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en centres educatius de Borriana i Terrassa.

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.