Un anunci sembra la polèmica per fer un spot homòfob i la marca es veu obligada a retirar-lo

 

Aless Gibaja, un influencer conegut per la seua participació en la cinquena edició del reality ‘Gran Hermano Vip‘ i per fer-se viral pels seus “superconsejitos” està en el centre de la polèmica després de protagonitzar el nou anunci de la marca de xocolatines ‘Snickers’

 

Després d’un temps allunyat de la televisió, el seu retorn ha sigut protagonitzant un anunci carregat d’homofòbia. El tema ha incendiat les xarxes socials i ha arribat fins al món de la política. El diputat de ‘Más Madrid’ Iñigo Errejón s’ha banyat sobre l’assumpte en Twitter.  «Hola, Snickers. A mi no em fa gràcia estigmatitzar i riure’s de la ploma. Menys encara en un estiu en el qual es multipliquen les agressions a persones LGTBI».

 

En l’anunci, Aless Gibaja està amb un altre home en un quiosquet de la platja. De sobte, el influencer demana al cambrer un “sexy suc de taronja amb vitamines A, B i C” davant la cara d’esglai del seu company i l’empleat del local que els atén. No obstant això, per a mitigar la ploma de Gibaja, el cambrer li dona un gelat de la marca, que el converteix en una altra persona que compleix amb els cànons heteronormatius de la societat. «Millor?», li pregunta l’acompanyant. «Millor», respon el ‘nou’ Aless Gibaja.

 

La campanya titulada “No eres tu cuando tienes hambre”, ha sigut molt qüestionada en xarxes socials per l’homofòbia i la plumofobia que desprenen les seues imatges, especialment en un moment convuls per a Espanya, que ha vist com s’han incrementat les agressions contra el col·lectiu LGTBI en els últims mesos.

 

Snickers retira el polèmic anunci de xocolatines

Davant les crítiques suscitades pel polèmic anunci, la marca de xocolatines Snickers ha rectificat i ha retirat immediatament un anunci que la Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (FELGTB) havia qualificat d’homofòbia en les xarxes socials

 

La FELGTB ha considerat vergonyós i lamentable que hui dia hi haja empreses que continuen prolongant els estereotips i creant discursos que promoguen l’homofòbia i la plumofòbia. Per part seua, la responsable d’Igualtat, irene Montero, es pregunta en un altre tuit a qui li pot semblar una bona idea utilitzar l’homofòbia com a estratègia comercial. “La nostra societat és diversa i tolerant. Tant de bó aprenguen a ser-ho també qui tenen el poder per a prendre les decisions sobre el que veiem i escoltem en anunica i pregrmes de TV”, ha afegit la dona de Pablo Iglesias.

 

La marca ha reaccionat ràpidament demanant disculpes i ha retirat immediatament l’anunci. “Lamentem qualsevol malentés i, amb la finalitat d’evitar propagar un missatge que puga ser malinterpretat, procedirem immediatament a eliminar la campanya”, han assegurat fonts de la marca. 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.