Anuncios

Un anunci sembra la polèmica per fer un spot homòfob i la marca es veu obligada a retirar-lo

 

Aless Gibaja, un influencer conegut per la seua participació en la cinquena edició del reality ‘Gran Hermano Vip‘ i per fer-se viral pels seus “superconsejitos” està en el centre de la polèmica després de protagonitzar el nou anunci de la marca de xocolatines ‘Snickers’

 

Després d’un temps allunyat de la televisió, el seu retorn ha sigut protagonitzant un anunci carregat d’homofòbia. El tema ha incendiat les xarxes socials i ha arribat fins al món de la política. El diputat de ‘Más Madrid’ Iñigo Errejón s’ha banyat sobre l’assumpte en Twitter.  «Hola, Snickers. A mi no em fa gràcia estigmatitzar i riure’s de la ploma. Menys encara en un estiu en el qual es multipliquen les agressions a persones LGTBI».

Anuncios

 

En l’anunci, Aless Gibaja està amb un altre home en un quiosquet de la platja. De sobte, el influencer demana al cambrer un “sexy suc de taronja amb vitamines A, B i C” davant la cara d’esglai del seu company i l’empleat del local que els atén. No obstant això, per a mitigar la ploma de Gibaja, el cambrer li dona un gelat de la marca, que el converteix en una altra persona que compleix amb els cànons heteronormatius de la societat. «Millor?», li pregunta l’acompanyant. «Millor», respon el ‘nou’ Aless Gibaja.

 

La campanya titulada “No eres tu cuando tienes hambre”, ha sigut molt qüestionada en xarxes socials per l’homofòbia i la plumofobia que desprenen les seues imatges, especialment en un moment convuls per a Espanya, que ha vist com s’han incrementat les agressions contra el col·lectiu LGTBI en els últims mesos.

 

Snickers retira el polèmic anunci de xocolatines

Davant les crítiques suscitades pel polèmic anunci, la marca de xocolatines Snickers ha rectificat i ha retirat immediatament un anunci que la Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (FELGTB) havia qualificat d’homofòbia en les xarxes socials

 

La FELGTB ha considerat vergonyós i lamentable que hui dia hi haja empreses que continuen prolongant els estereotips i creant discursos que promoguen l’homofòbia i la plumofòbia. Per part seua, la responsable d’Igualtat, irene Montero, es pregunta en un altre tuit a qui li pot semblar una bona idea utilitzar l’homofòbia com a estratègia comercial. “La nostra societat és diversa i tolerant. Tant de bó aprenguen a ser-ho també qui tenen el poder per a prendre les decisions sobre el que veiem i escoltem en anunica i pregrmes de TV”, ha afegit la dona de Pablo Iglesias.

 

La marca ha reaccionat ràpidament demanant disculpes i ha retirat immediatament l’anunci. “Lamentem qualsevol malentés i, amb la finalitat d’evitar propagar un missatge que puga ser malinterpretat, procedirem immediatament a eliminar la campanya”, han assegurat fonts de la marca. 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios