Un anunci sembra la polèmica per fer un spot homòfob i la marca es veu obligada a retirar-lo

 

Aless Gibaja, un influencer conegut per la seua participació en la cinquena edició del reality ‘Gran Hermano Vip‘ i per fer-se viral pels seus “superconsejitos” està en el centre de la polèmica després de protagonitzar el nou anunci de la marca de xocolatines ‘Snickers’

 

Després d’un temps allunyat de la televisió, el seu retorn ha sigut protagonitzant un anunci carregat d’homofòbia. El tema ha incendiat les xarxes socials i ha arribat fins al món de la política. El diputat de ‘Más Madrid’ Iñigo Errejón s’ha banyat sobre l’assumpte en Twitter.  «Hola, Snickers. A mi no em fa gràcia estigmatitzar i riure’s de la ploma. Menys encara en un estiu en el qual es multipliquen les agressions a persones LGTBI».

 

En l’anunci, Aless Gibaja està amb un altre home en un quiosquet de la platja. De sobte, el influencer demana al cambrer un “sexy suc de taronja amb vitamines A, B i C” davant la cara d’esglai del seu company i l’empleat del local que els atén. No obstant això, per a mitigar la ploma de Gibaja, el cambrer li dona un gelat de la marca, que el converteix en una altra persona que compleix amb els cànons heteronormatius de la societat. «Millor?», li pregunta l’acompanyant. «Millor», respon el ‘nou’ Aless Gibaja.

 

La campanya titulada “No eres tu cuando tienes hambre”, ha sigut molt qüestionada en xarxes socials per l’homofòbia i la plumofobia que desprenen les seues imatges, especialment en un moment convuls per a Espanya, que ha vist com s’han incrementat les agressions contra el col·lectiu LGTBI en els últims mesos.

 

Snickers retira el polèmic anunci de xocolatines

Davant les crítiques suscitades pel polèmic anunci, la marca de xocolatines Snickers ha rectificat i ha retirat immediatament un anunci que la Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (FELGTB) havia qualificat d’homofòbia en les xarxes socials

 

La FELGTB ha considerat vergonyós i lamentable que hui dia hi haja empreses que continuen prolongant els estereotips i creant discursos que promoguen l’homofòbia i la plumofòbia. Per part seua, la responsable d’Igualtat, irene Montero, es pregunta en un altre tuit a qui li pot semblar una bona idea utilitzar l’homofòbia com a estratègia comercial. “La nostra societat és diversa i tolerant. Tant de bó aprenguen a ser-ho també qui tenen el poder per a prendre les decisions sobre el que veiem i escoltem en anunica i pregrmes de TV”, ha afegit la dona de Pablo Iglesias.

 

La marca ha reaccionat ràpidament demanant disculpes i ha retirat immediatament l’anunci. “Lamentem qualsevol malentés i, amb la finalitat d’evitar propagar un missatge que puga ser malinterpretat, procedirem immediatament a eliminar la campanya”, han assegurat fonts de la marca. 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.