Un anunci sembra la polèmica per fer un spot homòfob i la marca es veu obligada a retirar-lo

 

Aless Gibaja, un influencer conegut per la seua participació en la cinquena edició del reality ‘Gran Hermano Vip‘ i per fer-se viral pels seus “superconsejitos” està en el centre de la polèmica després de protagonitzar el nou anunci de la marca de xocolatines ‘Snickers’

 

Després d’un temps allunyat de la televisió, el seu retorn ha sigut protagonitzant un anunci carregat d’homofòbia. El tema ha incendiat les xarxes socials i ha arribat fins al món de la política. El diputat de ‘Más Madrid’ Iñigo Errejón s’ha banyat sobre l’assumpte en Twitter.  «Hola, Snickers. A mi no em fa gràcia estigmatitzar i riure’s de la ploma. Menys encara en un estiu en el qual es multipliquen les agressions a persones LGTBI».

 

En l’anunci, Aless Gibaja està amb un altre home en un quiosquet de la platja. De sobte, el influencer demana al cambrer un “sexy suc de taronja amb vitamines A, B i C” davant la cara d’esglai del seu company i l’empleat del local que els atén. No obstant això, per a mitigar la ploma de Gibaja, el cambrer li dona un gelat de la marca, que el converteix en una altra persona que compleix amb els cànons heteronormatius de la societat. «Millor?», li pregunta l’acompanyant. «Millor», respon el ‘nou’ Aless Gibaja.

 

La campanya titulada “No eres tu cuando tienes hambre”, ha sigut molt qüestionada en xarxes socials per l’homofòbia i la plumofobia que desprenen les seues imatges, especialment en un moment convuls per a Espanya, que ha vist com s’han incrementat les agressions contra el col·lectiu LGTBI en els últims mesos.

 

Snickers retira el polèmic anunci de xocolatines

Davant les crítiques suscitades pel polèmic anunci, la marca de xocolatines Snickers ha rectificat i ha retirat immediatament un anunci que la Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (FELGTB) havia qualificat d’homofòbia en les xarxes socials

 

La FELGTB ha considerat vergonyós i lamentable que hui dia hi haja empreses que continuen prolongant els estereotips i creant discursos que promoguen l’homofòbia i la plumofòbia. Per part seua, la responsable d’Igualtat, irene Montero, es pregunta en un altre tuit a qui li pot semblar una bona idea utilitzar l’homofòbia com a estratègia comercial. “La nostra societat és diversa i tolerant. Tant de bó aprenguen a ser-ho també qui tenen el poder per a prendre les decisions sobre el que veiem i escoltem en anunica i pregrmes de TV”, ha afegit la dona de Pablo Iglesias.

 

La marca ha reaccionat ràpidament demanant disculpes i ha retirat immediatament l’anunci. “Lamentem qualsevol malentés i, amb la finalitat d’evitar propagar un missatge que puga ser malinterpretat, procedirem immediatament a eliminar la campanya”, han assegurat fonts de la marca. 

 

 

Últimes notícies

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.