El drama s’apodera de les xarxes per un producte que ha retirat Mercadona

 

La pizza Margarita de la gamma de productes d’Hacendado ja no es troba disponible en els seus establiments. Esta pizza s’uneix a altres dos més que la cadena ja havia suprimit estes setmanes. Però no tot són males notícies, Casa Tarradellas ofereix als seus clients esta pizza perquè puguen gaudir-la.

Per a molts pot ser que la pizza Margarita siga simple o dessaborida pels seus ingredients: tomaca, mozzarella, alfàbega, oli i sal però per a uns altres és la clàssica, la primera que es van menjar en la seua vida i van conéixer la gastronomia italiana, la que es pot trobar en qualsevol restaurant italià. No obstant això, en el cas de Mercadona ja no serà així.

Van ser els mateixos seguidors de la cadena de supermercats els qui han alertat en les xarxes socials de l’absència d’este article en els seus establiments. «Sentim comunicar-te que ja no disposem d’este producte», responia Mercadona a través del seu perfil de Twitter a una usuària.

Després de la confirmació de Mercadona, els usuaris en Twitter han reaccionat de manera dramàtica sobre esta situació. «Tants moments junts, a. c. s. margarida, no era de les millors pizzes del Mercadona, però per a matar la gana ràpid no estava mal», ha lamentat un consumidor d’este producte.

 

 

 

Col·laboració amb Casa Tarradella

 

No obstant això, la cadena valenciana de l’empresari Juan Roig, només ha retirat esta pizza de la seua gamma clàssica, ja que en els seus establiments està disponible la versió de la pizza margarida que elabora al costat de Casa Tarradellas amb massa mare de llarga fermentació. Un producte d’una nova línia, amb major qualitat, que val 3,3 euros la unitat.

Esta supressió s’uneix a les ja anunciades durant passades setmanes d’altres dos pizzes. Una d’elles, també en col·laboració amb l’empresa d’alimentació catalana, és la pizza de pollastre ‘frango’ que ja es troba com la Margarida només en la nova gamma de massa mare. A més, la pizza Llauradora d’Hacendado també ha desaparegut tancant este adeu a tres dels productes més demandats pels clients.

Últimes notícies

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.