13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

El drama s’apodera de les xarxes per un producte que ha retirat Mercadona

 

La pizza Margarita de la gamma de productes d’Hacendado ja no es troba disponible en els seus establiments. Esta pizza s’uneix a altres dos més que la cadena ja havia suprimit estes setmanes. Però no tot són males notícies, Casa Tarradellas ofereix als seus clients esta pizza perquè puguen gaudir-la.

Per a molts pot ser que la pizza Margarita siga simple o dessaborida pels seus ingredients: tomaca, mozzarella, alfàbega, oli i sal però per a uns altres és la clàssica, la primera que es van menjar en la seua vida i van conéixer la gastronomia italiana, la que es pot trobar en qualsevol restaurant italià. No obstant això, en el cas de Mercadona ja no serà així.

Van ser els mateixos seguidors de la cadena de supermercats els qui han alertat en les xarxes socials de l’absència d’este article en els seus establiments. “Sentim comunicar-te que ja no disposem d’este producte”, responia Mercadona a través del seu perfil de Twitter a una usuària.

Després de la confirmació de Mercadona, els usuaris en Twitter han reaccionat de manera dramàtica sobre esta situació. “Tants moments junts, a. c. s. margarida, no era de les millors pizzes del Mercadona, però per a matar la gana ràpid no estava mal”, ha lamentat un consumidor d’este producte.

 

 

 

Col·laboració amb Casa Tarradella

 

No obstant això, la cadena valenciana de l’empresari Juan Roig, només ha retirat esta pizza de la seua gamma clàssica, ja que en els seus establiments està disponible la versió de la pizza margarida que elabora al costat de Casa Tarradellas amb massa mare de llarga fermentació. Un producte d’una nova línia, amb major qualitat, que val 3,3 euros la unitat.

Esta supressió s’uneix a les ja anunciades durant passades setmanes d’altres dos pizzes. Una d’elles, també en col·laboració amb l’empresa d’alimentació catalana, és la pizza de pollastre ‘frango’ que ja es troba com la Margarida només en la nova gamma de massa mare. A més, la pizza Llauradora d’Hacendado també ha desaparegut tancant este adeu a tres dels productes més demandats pels clients.

Últimes notícies

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.