El drama s’apodera de les xarxes per un producte que ha retirat Mercadona

 

La pizza Margarita de la gamma de productes d’Hacendado ja no es troba disponible en els seus establiments. Esta pizza s’uneix a altres dos més que la cadena ja havia suprimit estes setmanes. Però no tot són males notícies, Casa Tarradellas ofereix als seus clients esta pizza perquè puguen gaudir-la.

Per a molts pot ser que la pizza Margarita siga simple o dessaborida pels seus ingredients: tomaca, mozzarella, alfàbega, oli i sal però per a uns altres és la clàssica, la primera que es van menjar en la seua vida i van conéixer la gastronomia italiana, la que es pot trobar en qualsevol restaurant italià. No obstant això, en el cas de Mercadona ja no serà així.

Van ser els mateixos seguidors de la cadena de supermercats els qui han alertat en les xarxes socials de l’absència d’este article en els seus establiments. “Sentim comunicar-te que ja no disposem d’este producte”, responia Mercadona a través del seu perfil de Twitter a una usuària.

Després de la confirmació de Mercadona, els usuaris en Twitter han reaccionat de manera dramàtica sobre esta situació. “Tants moments junts, a. c. s. margarida, no era de les millors pizzes del Mercadona, però per a matar la gana ràpid no estava mal”, ha lamentat un consumidor d’este producte.

 

 

 

Col·laboració amb Casa Tarradella

 

No obstant això, la cadena valenciana de l’empresari Juan Roig, només ha retirat esta pizza de la seua gamma clàssica, ja que en els seus establiments està disponible la versió de la pizza margarida que elabora al costat de Casa Tarradellas amb massa mare de llarga fermentació. Un producte d’una nova línia, amb major qualitat, que val 3,3 euros la unitat.

Esta supressió s’uneix a les ja anunciades durant passades setmanes d’altres dos pizzes. Una d’elles, també en col·laboració amb l’empresa d’alimentació catalana, és la pizza de pollastre ‘frango’ que ja es troba com la Margarida només en la nova gamma de massa mare. A més, la pizza Llauradora d’Hacendado també ha desaparegut tancant este adeu a tres dels productes més demandats pels clients.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys

La Comunitat comença el dia este dissabte amb cels nuvolosos, pluges febles i màximes a la baixa

Dissabte amb cels nuvolosos en la Comunitat Valenciana, pluges febles al matí i descens de les màximes. La cota de neu baixarà a 700-900 m al nord, amb vent del nord-oest i ratxes fortes a l'interior.

Un mort en la CV-941 i set ferits en un xoc entre dos cotxes i un autobús a Santa Pola

Set persones van resultar ferides en un xoc entre dos turismes i un autobús en la N-332 al seu pas per Santa Pola. Hores després, un home va morir en la CV-941 a San Miguel de les Salinas.

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta