El drama s’apodera de les xarxes per un producte que ha retirat Mercadona

 

La pizza Margarita de la gamma de productes d’Hacendado ja no es troba disponible en els seus establiments. Esta pizza s’uneix a altres dos més que la cadena ja havia suprimit estes setmanes. Però no tot són males notícies, Casa Tarradellas ofereix als seus clients esta pizza perquè puguen gaudir-la.

Per a molts pot ser que la pizza Margarita siga simple o dessaborida pels seus ingredients: tomaca, mozzarella, alfàbega, oli i sal però per a uns altres és la clàssica, la primera que es van menjar en la seua vida i van conéixer la gastronomia italiana, la que es pot trobar en qualsevol restaurant italià. No obstant això, en el cas de Mercadona ja no serà així.

Van ser els mateixos seguidors de la cadena de supermercats els qui han alertat en les xarxes socials de l’absència d’este article en els seus establiments. “Sentim comunicar-te que ja no disposem d’este producte”, responia Mercadona a través del seu perfil de Twitter a una usuària.

Després de la confirmació de Mercadona, els usuaris en Twitter han reaccionat de manera dramàtica sobre esta situació. “Tants moments junts, a. c. s. margarida, no era de les millors pizzes del Mercadona, però per a matar la gana ràpid no estava mal”, ha lamentat un consumidor d’este producte.

 

 

 

Col·laboració amb Casa Tarradella

 

No obstant això, la cadena valenciana de l’empresari Juan Roig, només ha retirat esta pizza de la seua gamma clàssica, ja que en els seus establiments està disponible la versió de la pizza margarida que elabora al costat de Casa Tarradellas amb massa mare de llarga fermentació. Un producte d’una nova línia, amb major qualitat, que val 3,3 euros la unitat.

Esta supressió s’uneix a les ja anunciades durant passades setmanes d’altres dos pizzes. Una d’elles, també en col·laboració amb l’empresa d’alimentació catalana, és la pizza de pollastre ‘frango’ que ja es troba com la Margarida només en la nova gamma de massa mare. A més, la pizza Llauradora d’Hacendado també ha desaparegut tancant este adeu a tres dels productes més demandats pels clients.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.