12.6 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

El drama s’apodera de les xarxes per un producte que ha retirat Mercadona

 

La pizza Margarita de la gamma de productes d’Hacendado ja no es troba disponible en els seus establiments. Esta pizza s’uneix a altres dos més que la cadena ja havia suprimit estes setmanes. Però no tot són males notícies, Casa Tarradellas ofereix als seus clients esta pizza perquè puguen gaudir-la.

Per a molts pot ser que la pizza Margarita siga simple o dessaborida pels seus ingredients: tomaca, mozzarella, alfàbega, oli i sal però per a uns altres és la clàssica, la primera que es van menjar en la seua vida i van conéixer la gastronomia italiana, la que es pot trobar en qualsevol restaurant italià. No obstant això, en el cas de Mercadona ja no serà així.

Van ser els mateixos seguidors de la cadena de supermercats els qui han alertat en les xarxes socials de l’absència d’este article en els seus establiments. “Sentim comunicar-te que ja no disposem d’este producte”, responia Mercadona a través del seu perfil de Twitter a una usuària.

Després de la confirmació de Mercadona, els usuaris en Twitter han reaccionat de manera dramàtica sobre esta situació. “Tants moments junts, a. c. s. margarida, no era de les millors pizzes del Mercadona, però per a matar la gana ràpid no estava mal”, ha lamentat un consumidor d’este producte.

 

 

 

Col·laboració amb Casa Tarradella

 

No obstant això, la cadena valenciana de l’empresari Juan Roig, només ha retirat esta pizza de la seua gamma clàssica, ja que en els seus establiments està disponible la versió de la pizza margarida que elabora al costat de Casa Tarradellas amb massa mare de llarga fermentació. Un producte d’una nova línia, amb major qualitat, que val 3,3 euros la unitat.

Esta supressió s’uneix a les ja anunciades durant passades setmanes d’altres dos pizzes. Una d’elles, també en col·laboració amb l’empresa d’alimentació catalana, és la pizza de pollastre ‘frango’ que ja es troba com la Margarida només en la nova gamma de massa mare. A més, la pizza Llauradora d’Hacendado també ha desaparegut tancant este adeu a tres dels productes més demandats pels clients.

Últimes notícies

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.