Ibai Llanosi altres ‘streamers’ aconsegueixen recaptar 100.000 euros per als afectats de la Palma

 

Des de l’inici de l’erupció del volcà Cumbre Vieja de la Palma han sigut múltiples les reaccions i mostres de suport cap als afectats. Amb el pas del temps, han sigut cada vegada més els suports també per via econòmica, a través de donacions o altres activitats benèfiques.

Més de 6.000 persones han sigut evacuades des de l’inici de l’activitat en aquest volcà de l’illa Espanya. Molts d’ells, a més, ja han vist o veuran com la lava s’ha portat també a les seues cases i béns materials.

 

Directe benèfic d’Ibai

 

Davant aquesta situació, hi ha hagut alguns creadors de continguts que s’han sumat a la causa. I un d’ells ha sigut ni més ni menys que Ibai Plans, un dels ‘streamers’ més potents del panorama, que viu un moment d’èxit sensacional.

El basc va realitzar un directe benèfic a través de Twitch, gràcies al qual va poder recaptar fins a 46.000 euros, segons va anunciar a través de Twitter. «Si sumem les xifres d’altres companys, crec que superem els 100.000 (euros). Enormes tots», va afegir en el seu tuit anunciant la recaptació.

 

El directe va arrancar al voltant de les 12.00 hores d’ahir dissabte, i es va allargar pràcticament durant 9 hores i mitja. En solo la primera hora, la recaptació ja era de 5.000 euros.

Ibai ja havia anunciat que serien diferents els ‘streamers’ que realitzarien directes benèfics o donacions als afectats. De fet, un altre dels creadors de continguts més coneguts en parla hispana, El Rubius, també es va sumar a la iniciativa.

El dissabte a la vesprada va anunciar que col·laboraria amb la recaptació de fons per als afectats pel volcà de la Palma.

«Ajudarem amb el que es puga a la Palma! Tots els subs, bits i anuncis de hui aniran destinats a això», va dir a través de Twitter ahir, en l’arrancada del seu directe

 

Els convidats especials

 

En el directe del conegut creador de contingut no han faltat els rostres coneguts. Entre ells han destacat els de figures com la del televisiu Frank Cuesta, més conegut com a Frank de la Jungla.

Seguint la línia habitual de Llanos, no van faltar a aquesta iniciativa benèfica reconegudes persones del món de la comunicació esportiva, com el periodista Siro López.

Gràcies a la participació d’aquestes persones i dels directes d’uns altres ‘streamers’, tota la recaptació anirà destinada íntegrament a aquells que s’han vist afectats per l’erupció del volcà.

D’aquesta manera, el gest de solidaritat se suma a uns altres com els de les línies telefòniques habilitades per a ajudar als palmers.

Últimes notícies

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.