Ibai Llanosi altres ‘streamers’ aconsegueixen recaptar 100.000 euros per als afectats de la Palma

 

Des de l’inici de l’erupció del volcà Cumbre Vieja de la Palma han sigut múltiples les reaccions i mostres de suport cap als afectats. Amb el pas del temps, han sigut cada vegada més els suports també per via econòmica, a través de donacions o altres activitats benèfiques.

Més de 6.000 persones han sigut evacuades des de l’inici de l’activitat en aquest volcà de l’illa Espanya. Molts d’ells, a més, ja han vist o veuran com la lava s’ha portat també a les seues cases i béns materials.

 

Directe benèfic d’Ibai

 

Davant aquesta situació, hi ha hagut alguns creadors de continguts que s’han sumat a la causa. I un d’ells ha sigut ni més ni menys que Ibai Plans, un dels ‘streamers’ més potents del panorama, que viu un moment d’èxit sensacional.

El basc va realitzar un directe benèfic a través de Twitch, gràcies al qual va poder recaptar fins a 46.000 euros, segons va anunciar a través de Twitter. “Si sumem les xifres d’altres companys, crec que superem els 100.000 (euros). Enormes tots”, va afegir en el seu tuit anunciant la recaptació.

 

El directe va arrancar al voltant de les 12.00 hores d’ahir dissabte, i es va allargar pràcticament durant 9 hores i mitja. En solo la primera hora, la recaptació ja era de 5.000 euros.

Ibai ja havia anunciat que serien diferents els ‘streamers’ que realitzarien directes benèfics o donacions als afectats. De fet, un altre dels creadors de continguts més coneguts en parla hispana, El Rubius, també es va sumar a la iniciativa.

El dissabte a la vesprada va anunciar que col·laboraria amb la recaptació de fons per als afectats pel volcà de la Palma.

“Ajudarem amb el que es puga a la Palma! Tots els subs, bits i anuncis de hui aniran destinats a això”, va dir a través de Twitter ahir, en l’arrancada del seu directe

 

Els convidats especials

 

En el directe del conegut creador de contingut no han faltat els rostres coneguts. Entre ells han destacat els de figures com la del televisiu Frank Cuesta, més conegut com a Frank de la Jungla.

Seguint la línia habitual de Llanos, no van faltar a aquesta iniciativa benèfica reconegudes persones del món de la comunicació esportiva, com el periodista Siro López.

Gràcies a la participació d’aquestes persones i dels directes d’uns altres ‘streamers’, tota la recaptació anirà destinada íntegrament a aquells que s’han vist afectats per l’erupció del volcà.

D’aquesta manera, el gest de solidaritat se suma a uns altres com els de les línies telefòniques habilitades per a ajudar als palmers.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.