Anuncios

Ibai Llanosi altres ‘streamers’ aconsegueixen recaptar 100.000 euros per als afectats de la Palma

 

Des de l’inici de l’erupció del volcà Cumbre Vieja de la Palma han sigut múltiples les reaccions i mostres de suport cap als afectats. Amb el pas del temps, han sigut cada vegada més els suports també per via econòmica, a través de donacions o altres activitats benèfiques.

Més de 6.000 persones han sigut evacuades des de l’inici de l’activitat en aquest volcà de l’illa Espanya. Molts d’ells, a més, ja han vist o veuran com la lava s’ha portat també a les seues cases i béns materials.

Anuncios

 

Directe benèfic d’Ibai

 

Davant aquesta situació, hi ha hagut alguns creadors de continguts que s’han sumat a la causa. I un d’ells ha sigut ni més ni menys que Ibai Plans, un dels ‘streamers’ més potents del panorama, que viu un moment d’èxit sensacional.

El basc va realitzar un directe benèfic a través de Twitch, gràcies al qual va poder recaptar fins a 46.000 euros, segons va anunciar a través de Twitter. “Si sumem les xifres d’altres companys, crec que superem els 100.000 (euros). Enormes tots”, va afegir en el seu tuit anunciant la recaptació.

 

El directe va arrancar al voltant de les 12.00 hores d’ahir dissabte, i es va allargar pràcticament durant 9 hores i mitja. En solo la primera hora, la recaptació ja era de 5.000 euros.

Ibai ja havia anunciat que serien diferents els ‘streamers’ que realitzarien directes benèfics o donacions als afectats. De fet, un altre dels creadors de continguts més coneguts en parla hispana, El Rubius, també es va sumar a la iniciativa.

El dissabte a la vesprada va anunciar que col·laboraria amb la recaptació de fons per als afectats pel volcà de la Palma.

“Ajudarem amb el que es puga a la Palma! Tots els subs, bits i anuncis de hui aniran destinats a això”, va dir a través de Twitter ahir, en l’arrancada del seu directe

 

Els convidats especials

 

En el directe del conegut creador de contingut no han faltat els rostres coneguts. Entre ells han destacat els de figures com la del televisiu Frank Cuesta, més conegut com a Frank de la Jungla.

Seguint la línia habitual de Llanos, no van faltar a aquesta iniciativa benèfica reconegudes persones del món de la comunicació esportiva, com el periodista Siro López.

Gràcies a la participació d’aquestes persones i dels directes d’uns altres ‘streamers’, tota la recaptació anirà destinada íntegrament a aquells que s’han vist afectats per l’erupció del volcà.

D’aquesta manera, el gest de solidaritat se suma a uns altres com els de les línies telefòniques habilitades per a ajudar als palmers.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.
Anuncios