Ibai Llanosi altres ‘streamers’ aconsegueixen recaptar 100.000 euros per als afectats de la Palma

 

Des de l’inici de l’erupció del volcà Cumbre Vieja de la Palma han sigut múltiples les reaccions i mostres de suport cap als afectats. Amb el pas del temps, han sigut cada vegada més els suports també per via econòmica, a través de donacions o altres activitats benèfiques.

Més de 6.000 persones han sigut evacuades des de l’inici de l’activitat en aquest volcà de l’illa Espanya. Molts d’ells, a més, ja han vist o veuran com la lava s’ha portat també a les seues cases i béns materials.

 

Directe benèfic d’Ibai

 

Davant aquesta situació, hi ha hagut alguns creadors de continguts que s’han sumat a la causa. I un d’ells ha sigut ni més ni menys que Ibai Plans, un dels ‘streamers’ més potents del panorama, que viu un moment d’èxit sensacional.

El basc va realitzar un directe benèfic a través de Twitch, gràcies al qual va poder recaptar fins a 46.000 euros, segons va anunciar a través de Twitter. «Si sumem les xifres d’altres companys, crec que superem els 100.000 (euros). Enormes tots», va afegir en el seu tuit anunciant la recaptació.

 

El directe va arrancar al voltant de les 12.00 hores d’ahir dissabte, i es va allargar pràcticament durant 9 hores i mitja. En solo la primera hora, la recaptació ja era de 5.000 euros.

Ibai ja havia anunciat que serien diferents els ‘streamers’ que realitzarien directes benèfics o donacions als afectats. De fet, un altre dels creadors de continguts més coneguts en parla hispana, El Rubius, també es va sumar a la iniciativa.

El dissabte a la vesprada va anunciar que col·laboraria amb la recaptació de fons per als afectats pel volcà de la Palma.

«Ajudarem amb el que es puga a la Palma! Tots els subs, bits i anuncis de hui aniran destinats a això», va dir a través de Twitter ahir, en l’arrancada del seu directe

 

Els convidats especials

 

En el directe del conegut creador de contingut no han faltat els rostres coneguts. Entre ells han destacat els de figures com la del televisiu Frank Cuesta, més conegut com a Frank de la Jungla.

Seguint la línia habitual de Llanos, no van faltar a aquesta iniciativa benèfica reconegudes persones del món de la comunicació esportiva, com el periodista Siro López.

Gràcies a la participació d’aquestes persones i dels directes d’uns altres ‘streamers’, tota la recaptació anirà destinada íntegrament a aquells que s’han vist afectats per l’erupció del volcà.

D’aquesta manera, el gest de solidaritat se suma a uns altres com els de les línies telefòniques habilitades per a ajudar als palmers.

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.