17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Ibai Llanosi altres ‘streamers’ aconsegueixen recaptar 100.000 euros per als afectats de la Palma

 

Des de l’inici de l’erupció del volcà Cumbre Vieja de la Palma han sigut múltiples les reaccions i mostres de suport cap als afectats. Amb el pas del temps, han sigut cada vegada més els suports també per via econòmica, a través de donacions o altres activitats benèfiques.

Més de 6.000 persones han sigut evacuades des de l’inici de l’activitat en aquest volcà de l’illa Espanya. Molts d’ells, a més, ja han vist o veuran com la lava s’ha portat també a les seues cases i béns materials.

 

Directe benèfic d’Ibai

 

Davant aquesta situació, hi ha hagut alguns creadors de continguts que s’han sumat a la causa. I un d’ells ha sigut ni més ni menys que Ibai Plans, un dels ‘streamers’ més potents del panorama, que viu un moment d’èxit sensacional.

El basc va realitzar un directe benèfic a través de Twitch, gràcies al qual va poder recaptar fins a 46.000 euros, segons va anunciar a través de Twitter. “Si sumem les xifres d’altres companys, crec que superem els 100.000 (euros). Enormes tots”, va afegir en el seu tuit anunciant la recaptació.

 

El directe va arrancar al voltant de les 12.00 hores d’ahir dissabte, i es va allargar pràcticament durant 9 hores i mitja. En solo la primera hora, la recaptació ja era de 5.000 euros.

Ibai ja havia anunciat que serien diferents els ‘streamers’ que realitzarien directes benèfics o donacions als afectats. De fet, un altre dels creadors de continguts més coneguts en parla hispana, El Rubius, també es va sumar a la iniciativa.

El dissabte a la vesprada va anunciar que col·laboraria amb la recaptació de fons per als afectats pel volcà de la Palma.

“Ajudarem amb el que es puga a la Palma! Tots els subs, bits i anuncis de hui aniran destinats a això”, va dir a través de Twitter ahir, en l’arrancada del seu directe

 

Els convidats especials

 

En el directe del conegut creador de contingut no han faltat els rostres coneguts. Entre ells han destacat els de figures com la del televisiu Frank Cuesta, més conegut com a Frank de la Jungla.

Seguint la línia habitual de Llanos, no van faltar a aquesta iniciativa benèfica reconegudes persones del món de la comunicació esportiva, com el periodista Siro López.

Gràcies a la participació d’aquestes persones i dels directes d’uns altres ‘streamers’, tota la recaptació anirà destinada íntegrament a aquells que s’han vist afectats per l’erupció del volcà.

D’aquesta manera, el gest de solidaritat se suma a uns altres com els de les línies telefòniques habilitades per a ajudar als palmers.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.