Mor l’influencer Baby Driver als 25 anys

L’influencer francés Baby Driver ha mort als 25 anys, segons ha informat la seua família a través d’Instagram. El jove, anomenat en realitat Yacine, va perdre la vida aquest dilluns després d’un any lluitant contra un agressiu càncer pel qual va estar ingressat durant els últims mesos.

«Hola a tots, Yacine va decidir regalar-nos les seues xarxes perquè parlem d’ell. Primer de tot, gràcies per tots els seus missatges de suport i amor per a Yacine així com totes les seues oracions«, explicava la família de l’influencer..

Baby Driver, francés d’origen algerià, era conegut pel seu contingut en xarxes socials, especialment en Snapchat, on compartia vídeos de la seua vida entre hotels i cotxes de luxe. S’havia fet ric gràcies a les apostes esportives, i presumia d’això pujant imatges des de Dubái o París.

Yacine, ‘Baby Driver’, patia «un càncer molt agressiu» des de fa mesos

Yacine patia «un càncer molt agressiu» que va tractar d’anar vencent «a poc a poc des de fa uns mesos a l’hospital». «Ens agradaria agrair-los per respectar la privacitat de Yacine i la seua família durant aquests temps extremadament dolorosos i difícils«, concloïen.

Només cinc dies després d’aqueix comunicat, aquest dilluns la família va confirmar el tràgic desenllaç: l’influencer ha mort: «Yacine ens ha deixat«, confirmaven. «Gràcies per continuar respectant la privacitat de la seua família en aquests moments de duel», continuaven. Finalment, s’han acomiadat amb una frase en àrab: «Som dels vius i al meu Déu tornarem«.

Últimes notícies

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.