Mor l’influencer Baby Driver als 25 anys

L’influencer francés Baby Driver ha mort als 25 anys, segons ha informat la seua família a través d’Instagram. El jove, anomenat en realitat Yacine, va perdre la vida aquest dilluns després d’un any lluitant contra un agressiu càncer pel qual va estar ingressat durant els últims mesos.

Hola a tots, Yacine va decidir regalar-nos les seues xarxes perquè parlem d’ell. Primer de tot, gràcies per tots els seus missatges de suport i amor per a Yacine així com totes les seues oracions“, explicava la família de l’influencer..

Baby Driver, francés d’origen algerià, era conegut pel seu contingut en xarxes socials, especialment en Snapchat, on compartia vídeos de la seua vida entre hotels i cotxes de luxe. S’havia fet ric gràcies a les apostes esportives, i presumia d’això pujant imatges des de Dubái o París.

Yacine, ‘Baby Driver’, patia “un càncer molt agressiu” des de fa mesos

Yacine patia “un càncer molt agressiu” que va tractar d’anar vencent “a poc a poc des de fa uns mesos a l’hospital”. “Ens agradaria agrair-los per respectar la privacitat de Yacine i la seua família durant aquests temps extremadament dolorosos i difícils“, concloïen.

Només cinc dies després d’aqueix comunicat, aquest dilluns la família va confirmar el tràgic desenllaç: l’influencer ha mort: “Yacine ens ha deixat“, confirmaven. “Gràcies per continuar respectant la privacitat de la seua família en aquests moments de duel”, continuaven. Finalment, s’han acomiadat amb una frase en àrab: “Som dels vius i al meu Déu tornarem“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.