Mor l’influencer Baby Driver als 25 anys

L’influencer francés Baby Driver ha mort als 25 anys, segons ha informat la seua família a través d’Instagram. El jove, anomenat en realitat Yacine, va perdre la vida aquest dilluns després d’un any lluitant contra un agressiu càncer pel qual va estar ingressat durant els últims mesos.

«Hola a tots, Yacine va decidir regalar-nos les seues xarxes perquè parlem d’ell. Primer de tot, gràcies per tots els seus missatges de suport i amor per a Yacine així com totes les seues oracions«, explicava la família de l’influencer..

Baby Driver, francés d’origen algerià, era conegut pel seu contingut en xarxes socials, especialment en Snapchat, on compartia vídeos de la seua vida entre hotels i cotxes de luxe. S’havia fet ric gràcies a les apostes esportives, i presumia d’això pujant imatges des de Dubái o París.

Yacine, ‘Baby Driver’, patia «un càncer molt agressiu» des de fa mesos

Yacine patia «un càncer molt agressiu» que va tractar d’anar vencent «a poc a poc des de fa uns mesos a l’hospital». «Ens agradaria agrair-los per respectar la privacitat de Yacine i la seua família durant aquests temps extremadament dolorosos i difícils«, concloïen.

Només cinc dies després d’aqueix comunicat, aquest dilluns la família va confirmar el tràgic desenllaç: l’influencer ha mort: «Yacine ens ha deixat«, confirmaven. «Gràcies per continuar respectant la privacitat de la seua família en aquests moments de duel», continuaven. Finalment, s’han acomiadat amb una frase en àrab: «Som dels vius i al meu Déu tornarem«.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.