Mor l’influencer Baby Driver als 25 anys

L’influencer francés Baby Driver ha mort als 25 anys, segons ha informat la seua família a través d’Instagram. El jove, anomenat en realitat Yacine, va perdre la vida aquest dilluns després d’un any lluitant contra un agressiu càncer pel qual va estar ingressat durant els últims mesos.

«Hola a tots, Yacine va decidir regalar-nos les seues xarxes perquè parlem d’ell. Primer de tot, gràcies per tots els seus missatges de suport i amor per a Yacine així com totes les seues oracions«, explicava la família de l’influencer..

Baby Driver, francés d’origen algerià, era conegut pel seu contingut en xarxes socials, especialment en Snapchat, on compartia vídeos de la seua vida entre hotels i cotxes de luxe. S’havia fet ric gràcies a les apostes esportives, i presumia d’això pujant imatges des de Dubái o París.

Yacine, ‘Baby Driver’, patia «un càncer molt agressiu» des de fa mesos

Yacine patia «un càncer molt agressiu» que va tractar d’anar vencent «a poc a poc des de fa uns mesos a l’hospital». «Ens agradaria agrair-los per respectar la privacitat de Yacine i la seua família durant aquests temps extremadament dolorosos i difícils«, concloïen.

Només cinc dies després d’aqueix comunicat, aquest dilluns la família va confirmar el tràgic desenllaç: l’influencer ha mort: «Yacine ens ha deixat«, confirmaven. «Gràcies per continuar respectant la privacitat de la seua família en aquests moments de duel», continuaven. Finalment, s’han acomiadat amb una frase en àrab: «Som dels vius i al meu Déu tornarem«.

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.