16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Mor l’influencer Baby Driver als 25 anys

L’influencer francés Baby Driver ha mort als 25 anys, segons ha informat la seua família a través d’Instagram. El jove, anomenat en realitat Yacine, va perdre la vida aquest dilluns després d’un any lluitant contra un agressiu càncer pel qual va estar ingressat durant els últims mesos.

Hola a tots, Yacine va decidir regalar-nos les seues xarxes perquè parlem d’ell. Primer de tot, gràcies per tots els seus missatges de suport i amor per a Yacine així com totes les seues oracions“, explicava la família de l’influencer..

Baby Driver, francés d’origen algerià, era conegut pel seu contingut en xarxes socials, especialment en Snapchat, on compartia vídeos de la seua vida entre hotels i cotxes de luxe. S’havia fet ric gràcies a les apostes esportives, i presumia d’això pujant imatges des de Dubái o París.

Yacine, ‘Baby Driver’, patia “un càncer molt agressiu” des de fa mesos

Yacine patia “un càncer molt agressiu” que va tractar d’anar vencent “a poc a poc des de fa uns mesos a l’hospital”. “Ens agradaria agrair-los per respectar la privacitat de Yacine i la seua família durant aquests temps extremadament dolorosos i difícils“, concloïen.

Només cinc dies després d’aqueix comunicat, aquest dilluns la família va confirmar el tràgic desenllaç: l’influencer ha mort: “Yacine ens ha deixat“, confirmaven. “Gràcies per continuar respectant la privacitat de la seua família en aquests moments de duel”, continuaven. Finalment, s’han acomiadat amb una frase en àrab: “Som dels vius i al meu Déu tornarem“.

Últimes notícies

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.