El preu d’aquestes botes de Balenciaga no el creuràs

El vintage, el desgastat i aparentment usat porta sent tendència en la moda des de fa anys però les marques de luxe han anat molt més enllà aquesta vegada. Un exemple són unes sabatilles que s’acaben de presentar i que semblen tretes d’un contenidor. El seu preu supera els 1.800 euros.

La casa de modes espanyola Balenciaga va llançar el seu últim model de calçat, els París Sneaker, l’aparença desgastada dels quals i bruta ha sorprés a tots i provocat indignació en xarxes socials. Des que en 2015 Demna Gvasalia prenguera les regnes creatives de Balenciaga, la signatura s’ha convertit en precursora d’una estètica única en la qual la controvèrsia és omnipresent. I ho ha aconseguit una vegada més una altra cosa és que de nou marque tendència.

Les fotografies dels botins desastrats han generat controvèrsia en les xarxes socials, tant pel seu aspecte -trencat i esparracat- com per la barbaritat que suposa adquirir un parell d’aquestes sabatilles d’edició quasi exclusiva: 1.450 euros.

Es tracta d’un llançament que la signatura d’alta costura va posar en el mercat aquest passat dilluns i que únicament poden adquirir-se com pre-comanda perquè, segons informa la CNN, la companyia de moda només pensa posar a la venda una col·lecció de 100 unitats.

Les botes de tela rases són les més cares, però Balenciaga també ofereix altres versions menys desgastades, les Mule Paris, una mica més econòmiques, a 500 euros el parell.

Segons l’explicació que va donar l’empresa, “les sabatilles llueixen així perquè estan destinades a ser usada durant tota la vida“. Això és el que semblen, almenys.

Sembla que Ventafocs es va equivocar amb el seu desig a la fada protectora ara al ball més elegant es va amb parracs. És només una mostra, la de les sabatilles de Balenciaga que la teua mare tiraria al fem, que ve. No en va les mitjanes amb prengueres a 140 euros s’han esgotat. Per a elles la frase de sempre hi ha un trencat per a un descosit. Almenys també en les desfilades d’alta costura. El glamur ronyós torna amb força.

Balenciaga descriu la sabatilla com un “disseny clàssic renovat”, que està acabat amb “lona envellida i vores aspres, que donen un aspecte desgastat”.

Les opinions en la xarxa han sigut d’allò més dispars. Des dels quals sostenen que la signatura de l’atelier ha anat massa lluny.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSOE exigix sancionar al diputat de Vox expulsat del Congrés i Vox s’atrinxera en la seua defensa

El PSOE reclama a la Mesa del Congrés una sanció exemplar per al diputat de Vox José María Sánchez després de la seua expulsió del ple, mentres Vox qüestiona l'actuació de la presidència i nega errors en la conducta del seu parlamentari.

Un motorista mor en un accident en la V-30 a Paterna i provoca fins a 4 quilòmetres de retencions

Un motorista de 44 anys ha mort en un accident amb un cotxe en la V-30 a l'altura de Paterna, la qual cosa ha provocat cues de fins a 4 quilòmetres en sentit port.

Labora t’acompanya en cada pas del teu camí professional

Trobar treball i moure's en un mercat laboral en...

Un accident en l’AP-7 a la Vila Joiosa provoca retencions de fins a 9 quilòmetres

Un xoc entre dos furgonetes i un turisme en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa genera prop de nou quilòmetres de retencions en sentit València, sense danys personals.

Cel buidat i temperatures a l’alça en la Comunitat Valenciana a mitat d’abril

La Comunitat Valenciana afronta la mitat d'abril amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en ascens, tant en les mínimes com en les màximes, segons la previsió de Aemet.

Un accident en la V-30 a Paterna provoca cues de tres quilòmetres cap al port

Un accident a l'altura de Paterna ha generat retencions d'uns tres quilòmetres en la V-30 en sentit port, sense que s'hagen registrat sinistres mortals en la Comunitat Valenciana durant la nit.

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.