El preu d’aquestes botes de Balenciaga no el creuràs

El vintage, el desgastat i aparentment usat porta sent tendència en la moda des de fa anys però les marques de luxe han anat molt més enllà aquesta vegada. Un exemple són unes sabatilles que s’acaben de presentar i que semblen tretes d’un contenidor. El seu preu supera els 1.800 euros.

La casa de modes espanyola Balenciaga va llançar el seu últim model de calçat, els París Sneaker, l’aparença desgastada dels quals i bruta ha sorprés a tots i provocat indignació en xarxes socials. Des que en 2015 Demna Gvasalia prenguera les regnes creatives de Balenciaga, la signatura s’ha convertit en precursora d’una estètica única en la qual la controvèrsia és omnipresent. I ho ha aconseguit una vegada més una altra cosa és que de nou marque tendència.

Les fotografies dels botins desastrats han generat controvèrsia en les xarxes socials, tant pel seu aspecte -trencat i esparracat- com per la barbaritat que suposa adquirir un parell d’aquestes sabatilles d’edició quasi exclusiva: 1.450 euros.

Es tracta d’un llançament que la signatura d’alta costura va posar en el mercat aquest passat dilluns i que únicament poden adquirir-se com pre-comanda perquè, segons informa la CNN, la companyia de moda només pensa posar a la venda una col·lecció de 100 unitats.

Les botes de tela rases són les més cares, però Balenciaga també ofereix altres versions menys desgastades, les Mule Paris, una mica més econòmiques, a 500 euros el parell.

Segons l’explicació que va donar l’empresa, “les sabatilles llueixen així perquè estan destinades a ser usada durant tota la vida“. Això és el que semblen, almenys.

Sembla que Ventafocs es va equivocar amb el seu desig a la fada protectora ara al ball més elegant es va amb parracs. És només una mostra, la de les sabatilles de Balenciaga que la teua mare tiraria al fem, que ve. No en va les mitjanes amb prengueres a 140 euros s’han esgotat. Per a elles la frase de sempre hi ha un trencat per a un descosit. Almenys també en les desfilades d’alta costura. El glamur ronyós torna amb força.

Balenciaga descriu la sabatilla com un “disseny clàssic renovat”, que està acabat amb “lona envellida i vores aspres, que donen un aspecte desgastat”.

Les opinions en la xarxa han sigut d’allò més dispars. Des dels quals sostenen que la signatura de l’atelier ha anat massa lluny.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.