El preu d’aquestes botes de Balenciaga no el creuràs

El vintage, el desgastat i aparentment usat porta sent tendència en la moda des de fa anys però les marques de luxe han anat molt més enllà aquesta vegada. Un exemple són unes sabatilles que s’acaben de presentar i que semblen tretes d’un contenidor. El seu preu supera els 1.800 euros.

La casa de modes espanyola Balenciaga va llançar el seu últim model de calçat, els París Sneaker, l’aparença desgastada dels quals i bruta ha sorprés a tots i provocat indignació en xarxes socials. Des que en 2015 Demna Gvasalia prenguera les regnes creatives de Balenciaga, la signatura s’ha convertit en precursora d’una estètica única en la qual la controvèrsia és omnipresent. I ho ha aconseguit una vegada més una altra cosa és que de nou marque tendència.

Les fotografies dels botins desastrats han generat controvèrsia en les xarxes socials, tant pel seu aspecte -trencat i esparracat- com per la barbaritat que suposa adquirir un parell d’aquestes sabatilles d’edició quasi exclusiva: 1.450 euros.

Es tracta d’un llançament que la signatura d’alta costura va posar en el mercat aquest passat dilluns i que únicament poden adquirir-se com pre-comanda perquè, segons informa la CNN, la companyia de moda només pensa posar a la venda una col·lecció de 100 unitats.

Les botes de tela rases són les més cares, però Balenciaga també ofereix altres versions menys desgastades, les Mule Paris, una mica més econòmiques, a 500 euros el parell.

Segons l’explicació que va donar l’empresa, “les sabatilles llueixen així perquè estan destinades a ser usada durant tota la vida“. Això és el que semblen, almenys.

Sembla que Ventafocs es va equivocar amb el seu desig a la fada protectora ara al ball més elegant es va amb parracs. És només una mostra, la de les sabatilles de Balenciaga que la teua mare tiraria al fem, que ve. No en va les mitjanes amb prengueres a 140 euros s’han esgotat. Per a elles la frase de sempre hi ha un trencat per a un descosit. Almenys també en les desfilades d’alta costura. El glamur ronyós torna amb força.

Balenciaga descriu la sabatilla com un “disseny clàssic renovat”, que està acabat amb “lona envellida i vores aspres, que donen un aspecte desgastat”.

Les opinions en la xarxa han sigut d’allò més dispars. Des dels quals sostenen que la signatura de l’atelier ha anat massa lluny.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.