El preu d’aquestes botes de Balenciaga no el creuràs

El vintage, el desgastat i aparentment usat porta sent tendència en la moda des de fa anys però les marques de luxe han anat molt més enllà aquesta vegada. Un exemple són unes sabatilles que s’acaben de presentar i que semblen tretes d’un contenidor. El seu preu supera els 1.800 euros.

La casa de modes espanyola Balenciaga va llançar el seu últim model de calçat, els París Sneaker, l’aparença desgastada dels quals i bruta ha sorprés a tots i provocat indignació en xarxes socials. Des que en 2015 Demna Gvasalia prenguera les regnes creatives de Balenciaga, la signatura s’ha convertit en precursora d’una estètica única en la qual la controvèrsia és omnipresent. I ho ha aconseguit una vegada més una altra cosa és que de nou marque tendència.

Les fotografies dels botins desastrats han generat controvèrsia en les xarxes socials, tant pel seu aspecte -trencat i esparracat- com per la barbaritat que suposa adquirir un parell d’aquestes sabatilles d’edició quasi exclusiva: 1.450 euros.

Es tracta d’un llançament que la signatura d’alta costura va posar en el mercat aquest passat dilluns i que únicament poden adquirir-se com pre-comanda perquè, segons informa la CNN, la companyia de moda només pensa posar a la venda una col·lecció de 100 unitats.

Les botes de tela rases són les més cares, però Balenciaga també ofereix altres versions menys desgastades, les Mule Paris, una mica més econòmiques, a 500 euros el parell.

Segons l’explicació que va donar l’empresa, «les sabatilles llueixen així perquè estan destinades a ser usada durant tota la vida«. Això és el que semblen, almenys.

Sembla que Ventafocs es va equivocar amb el seu desig a la fada protectora ara al ball més elegant es va amb parracs. És només una mostra, la de les sabatilles de Balenciaga que la teua mare tiraria al fem, que ve. No en va les mitjanes amb prengueres a 140 euros s’han esgotat. Per a elles la frase de sempre hi ha un trencat per a un descosit. Almenys també en les desfilades d’alta costura. El glamur ronyós torna amb força.

Balenciaga descriu la sabatilla com un “disseny clàssic renovat”, que està acabat amb “lona envellida i vores aspres, que donen un aspecte desgastat”.

Les opinions en la xarxa han sigut d’allò més dispars. Des dels quals sostenen que la signatura de l’atelier ha anat massa lluny.

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.