Mastodon
22.8 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Un ratolí revoluciona la Casa Blanca en passejar-se per una sala de premsa

 

Un ratolí ha desencadenat el caos en una de les sales de premsa de la Casa Blanca dels Estats Units. El xicotet animal ha entrat dins els despatxos del conegut edifici i ha provocat molta sorpresa i el toc d’humor entre els periodistes durant el dimarts passat. Segons expliquen els testimonis dels fets, va caure inesperadament des del sostre d’una oficina de premsa sobre el reporter Peter Alexander, de la ‘NBC News’.

 

Cap a les 11 del matí, el ratolí va fer la seua extraordinària arribada, alçant molt rebombori entre els assistents de la sala. La víctima del rosegador relatava en el seu compte de Twitter que «va caure literalment del sostre de la nostra cabina de la Casa Blanca i va aterrar en la meua falda».

 

A continuació, alguns periodistes van intentar arraconar al ratolí per a capturar-lo, mentres altres companys van aprofitar el moment per a gravar la persecució de l’animal i compartir-lo en les xarxes socials. El xicotet animal va recórrer tota l’oficina, va passar per damunt dels peus dels atònits reporters i es va amagar darrere d’un moble d’ordinador. L’intent de capturar-lo va ser improductiu perquè hauria pogut escapar. Estos són alguns vídeos de la còmica situació:

 

 

 

El dia més emocionant en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos

El succés va crear molta expectació entre els assistents, que s’ho van prendre amb humor. Per les imàtgens i les piulades, els periodistes van divertir-se intentant capturar el ratolí. La corresponsal Shannon Pettypiece exclamava en Twitter: «La major emoció en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos. Els periodistes intenten capturar un ratolí bebé que ha caigut en la falda de Peter Alexander fa uns moments».

 

El periodista de la CNBC Eamon Javers escrivia: «Actualització d’estat: un ratolí ha escapat de l’àrea de l’oficina, ara corre lliurement en la sala de premsa. La persecució està en marxa». Més tard, va anunciar que havien perdut de vista al xicotet rosegador, però almenys durant la persecució ell i els seus companys es van distreure com a xiquets.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

18 quilòmetres de retencions en l’A-7 per un accident a Bétera i un altre incident a la Cañada

L'A-7 suma fins a 18 km de cues en sentit Barcelona després d'un accident a Bétera amb el carril esquerre tallat i un altre incident a la Cañada. L'embós s'estén del km 336 al 318 i complica l'hora punta en l'àrea de València.

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats localment forts amb tempesta a l'interior nord de Castelló a la vesprada i màximes en ascens a l'interior de València. Vent fluix, entrada d'este a la vesprada i cels més oberts al migdia.

Barcelona firma un 6-0 al València i recupera la seua millor versió

Golejada incontestable en el Johan Cruyff amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski. L'equip de Flic mana en joc i se situa segon a dos punts del líder.

Gayà lamenta el 6-0 i admet que el Barça els té presa la mesura

El capità del València va qualificar de molt dolorosa la derrota per 6-0 davant el Barcelona i va recordar el 7-1 del curs passat. Va assenyalar que el segon gol de Raphinha els va deixar tocats i va demanar reaccionar amb treball.

6-0: El Barcelona arrasa al València i recupera sensacions

L'equip de Hansi Flic es va reconciliar amb la seua millor versió i va firmar un 6-0 davant el València en l'estrena del Johan Cruyff en LaLiga, amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski.

Fermin Lopez dona avantatge al Barcelona al descans davant el València (1-0)

El Barcelona mana 1-0 a l'intermedi en l'Estadi Johan Cruyff gràcies a una miqueta de Fermin Lopez en el minut 29. El València a penes inquiet en la primera part.

Flic introduïx sis canvis i el València suma a Gayà i Copete

El Barcelona trencada amb sis novetats, inclòs el debut oficial de Roony i la titularitat de Rashford. El València reforça la defensa amb Gayà i Copete i apunta a una línia de cinc.

Flic revoluciona l’onze amb sis canvis; Gayà i Copete, novetats al València

El Barcelona introduïx sis canvis en el seu onze davant el València, amb el debut oficial de Roony Bardghji i Ferran Torres com a referència. Els de Corberán incorporen a Gayà i Copete i apunten a una línia de cinc arrere.