Un ratolí revoluciona la Casa Blanca en passejar-se per una sala de premsa

 

Un ratolí ha desencadenat el caos en una de les sales de premsa de la Casa Blanca dels Estats Units. El xicotet animal ha entrat dins els despatxos del conegut edifici i ha provocat molta sorpresa i el toc d’humor entre els periodistes durant el dimarts passat. Segons expliquen els testimonis dels fets, va caure inesperadament des del sostre d’una oficina de premsa sobre el reporter Peter Alexander, de la ‘NBC News’.

 

Cap a les 11 del matí, el ratolí va fer la seua extraordinària arribada, alçant molt rebombori entre els assistents de la sala. La víctima del rosegador relatava en el seu compte de Twitter que «va caure literalment del sostre de la nostra cabina de la Casa Blanca i va aterrar en la meua falda».

 

A continuació, alguns periodistes van intentar arraconar al ratolí per a capturar-lo, mentres altres companys van aprofitar el moment per a gravar la persecució de l’animal i compartir-lo en les xarxes socials. El xicotet animal va recórrer tota l’oficina, va passar per damunt dels peus dels atònits reporters i es va amagar darrere d’un moble d’ordinador. L’intent de capturar-lo va ser improductiu perquè hauria pogut escapar. Estos són alguns vídeos de la còmica situació:

 

 

 

El dia més emocionant en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos

El succés va crear molta expectació entre els assistents, que s’ho van prendre amb humor. Per les imàtgens i les piulades, els periodistes van divertir-se intentant capturar el ratolí. La corresponsal Shannon Pettypiece exclamava en Twitter: «La major emoció en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos. Els periodistes intenten capturar un ratolí bebé que ha caigut en la falda de Peter Alexander fa uns moments».

 

El periodista de la CNBC Eamon Javers escrivia: «Actualització d’estat: un ratolí ha escapat de l’àrea de l’oficina, ara corre lliurement en la sala de premsa. La persecució està en marxa». Més tard, va anunciar que havien perdut de vista al xicotet rosegador, però almenys durant la persecució ell i els seus companys es van distreure com a xiquets.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.