11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Un ratolí revoluciona la Casa Blanca en passejar-se per una sala de premsa

 

Un ratolí ha desencadenat el caos en una de les sales de premsa de la Casa Blanca dels Estats Units. El xicotet animal ha entrat dins els despatxos del conegut edifici i ha provocat molta sorpresa i el toc d’humor entre els periodistes durant el dimarts passat. Segons expliquen els testimonis dels fets, va caure inesperadament des del sostre d’una oficina de premsa sobre el reporter Peter Alexander, de la ‘NBC News’.

 

Cap a les 11 del matí, el ratolí va fer la seua extraordinària arribada, alçant molt rebombori entre els assistents de la sala. La víctima del rosegador relatava en el seu compte de Twitter que «va caure literalment del sostre de la nostra cabina de la Casa Blanca i va aterrar en la meua falda».

 

A continuació, alguns periodistes van intentar arraconar al ratolí per a capturar-lo, mentres altres companys van aprofitar el moment per a gravar la persecució de l’animal i compartir-lo en les xarxes socials. El xicotet animal va recórrer tota l’oficina, va passar per damunt dels peus dels atònits reporters i es va amagar darrere d’un moble d’ordinador. L’intent de capturar-lo va ser improductiu perquè hauria pogut escapar. Estos són alguns vídeos de la còmica situació:

 

 

 

El dia més emocionant en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos

El succés va crear molta expectació entre els assistents, que s’ho van prendre amb humor. Per les imàtgens i les piulades, els periodistes van divertir-se intentant capturar el ratolí. La corresponsal Shannon Pettypiece exclamava en Twitter: «La major emoció en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos. Els periodistes intenten capturar un ratolí bebé que ha caigut en la falda de Peter Alexander fa uns moments».

 

El periodista de la CNBC Eamon Javers escrivia: «Actualització d’estat: un ratolí ha escapat de l’àrea de l’oficina, ara corre lliurement en la sala de premsa. La persecució està en marxa». Més tard, va anunciar que havien perdut de vista al xicotet rosegador, però almenys durant la persecució ell i els seus companys es van distreure com a xiquets.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.