Un ratolí revoluciona la Casa Blanca en passejar-se per una sala de premsa

 

Un ratolí ha desencadenat el caos en una de les sales de premsa de la Casa Blanca dels Estats Units. El xicotet animal ha entrat dins els despatxos del conegut edifici i ha provocat molta sorpresa i el toc d’humor entre els periodistes durant el dimarts passat. Segons expliquen els testimonis dels fets, va caure inesperadament des del sostre d’una oficina de premsa sobre el reporter Peter Alexander, de la ‘NBC News’.

 

Cap a les 11 del matí, el ratolí va fer la seua extraordinària arribada, alçant molt rebombori entre els assistents de la sala. La víctima del rosegador relatava en el seu compte de Twitter que «va caure literalment del sostre de la nostra cabina de la Casa Blanca i va aterrar en la meua falda».

 

A continuació, alguns periodistes van intentar arraconar al ratolí per a capturar-lo, mentres altres companys van aprofitar el moment per a gravar la persecució de l’animal i compartir-lo en les xarxes socials. El xicotet animal va recórrer tota l’oficina, va passar per damunt dels peus dels atònits reporters i es va amagar darrere d’un moble d’ordinador. L’intent de capturar-lo va ser improductiu perquè hauria pogut escapar. Estos són alguns vídeos de la còmica situació:

 

 

 

El dia més emocionant en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos

El succés va crear molta expectació entre els assistents, que s’ho van prendre amb humor. Per les imàtgens i les piulades, els periodistes van divertir-se intentant capturar el ratolí. La corresponsal Shannon Pettypiece exclamava en Twitter: «La major emoció en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos. Els periodistes intenten capturar un ratolí bebé que ha caigut en la falda de Peter Alexander fa uns moments».

 

El periodista de la CNBC Eamon Javers escrivia: «Actualització d’estat: un ratolí ha escapat de l’àrea de l’oficina, ara corre lliurement en la sala de premsa. La persecució està en marxa». Més tard, va anunciar que havien perdut de vista al xicotet rosegador, però almenys durant la persecució ell i els seus companys es van distreure com a xiquets.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.