El Consell celebra que la producció del nou model de Ford obri ‘una nova era a Almussafes’

Es posa a la disposició de l’empresa i els sindicats per a la formació i adaptació de la plantilla

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha qualificat de «molt bona notícia que Ford haja anunciat que la factoria d’Almussafes fabricarà 300.000 vehicles a l’any d’un nou model de cotxe a partir del 2027». Al seu judici, l’anunci suposa obrir «una nova era a Almussafes».

Montes ha assenyalat que aquesta producció requerirà d’un important esforç d’adaptació, tant de la factoria com de la seua plantilla, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

En aquest sentit, la Conselleria s’ha posat a disposició tant de l’adreça de la planta com del seu Comitè d’empresa per a treballar conjuntament durant el període transitori que s’obri des d’ara fins al llançament del nou vehicle, previst para intervinguts del 2027.

En concret, Montes ha subratllat la importància de treballar en la formació i la capacitació de la plantilla que farà realitat la fabricació d’aquest nou cotxe que, segons el Comitè d’empresa no serà 100 % elèctric però garantirà més càrrega de treball.

Últimes notícies

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.