Se cenyix a la reunió d’esta vesprada amb l’Executiva per a donar detalls sobre la ruptura, que no afectarà als ajuntaments
MADRID, 11 (EUROPA PRESS TELEVISIÓ)
El líder de Vox, Santiago Abascal, ha atribuït hui dijous la culpa de la ruptura dels governs de coalició amb el PP a les comunitats autònomes a una decisió «unilateral» del seu president, Alberto Núñez Feijóo, i insta als ‘populars’ a donar «explicacions».
En declaracions als mitjans de comunicació en el passadís del Congrés després del vistiplau de les autonomies del PP al repartiment de menors migrants no acompanyats, Abascal ha acusat a Feijóo d'»intentar des del principi impedir els pactes regionals» amb la seua formació després de les eleccions del 28M «i no parar fins a aconseguir-ho».
Per això, i després d’insistir que Feijóo i el PP representen «una estafa», els ha instat a donar «explicacions als seus electors» perquè els de Vox «comprenen perfectament» la seua postura. A continuació, s’ha cenyit a la reunió que el Comitè Executiu Nacional (CEN) mantindrà esta vesprada per a donar detalls de la ruptura. Fuentes de Vox matisen que la fallida dels acords no afecta als executius locals.







