VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)
La consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez (Vox), ha assegurat que els cursos per a policies locals de l’Ivaspe –centre depenent del seu departament– tenen «els mateixos continguts i el mateix temari» que durant l’anterior govern del Botànic (PSPV-Compromís), per la qual cosa ha acusat a l’oposició de tenir «deliris d’imaginació».
En la sessió de control a Les Corts, Núñez ha respost així a les crítiques de Compromís per l’assignatura dels cursos anomenada ‘Estrangeria, immigració il·legal i delinqüència’.
«L’empanada mental és total», ha dit la consellera dirigint-se a l’oposició, a la qual ha acusat de confondre «allò real amb l’imaginat». En esta línia, ha afirmat que PSPV i Compromís tenen «deliris d’imaginació» amb les seues crítiques de vincular immigració i delinqüència en estos cursos.
«No hi ha dades objectives que puguen acreditar que jo o que els membres del Consell hagen vinculat els dos conceptes amb la intencionalitat que vostès pretenen», ha recalcat.
I ha afegit en resposta a l’oposició: «Vostès s’han quedat en l’embolcall del caramel i s’han imaginat el sabor. El sabor és que (els cursos) tenen els mateixos continguts i el mateix temari que quan vostès governaven, conforme a la llei».
La setmana passada, les conselleries del PP van anunciar que tornarien a canviar el nom d’un altre curs impartit per l’Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències a policies locals: «Es dirà violència contra la dona» i no «violència intrafamiliar», que era el que havia posat el departament de Justícia.







