Ajuntament de Forcall denuncia a una metgessa que no va poder atendre un festeig taurí: ‘Anava de costat a costat’

Una dona de l’organització de l’acte ha denunciat a la facultativa per propinar-li esgarrapades

CASTELLÓ, 22 (EUROPA PRESS)-

L’Ajuntament de Forcall denunciarà este dimarts a la mèdic que havia de supervisar un festeig taurí que s’anava a celebrar dissabte passat, el qual es va haver de suspendre a causa que la facultativa no es trobava en condicions -aparentment estava embriaga- i «anava de costat a costat», segons ha explicat l’alcalde de la localitat, Santi Pérez.

El primer edil ha assenyalat que dissabte passat s’havia de celebrar un concurs d’emboladors amb sis bous organitzat per l’Ajuntament i la penya taurina local, alguns dels quals havien arribat de localitats com a Sant Carles de la Rápita (Tarragona) o Vistabella.

«Durant un sopar que va oferir l’organització per a més de 100 persones la mèdic va intentar sostraure beguda -una botella de cervesa de litre-«, ha apuntat l’alcalde, qui ha afegit que la facultativa va desaparèixer del sopar i no li la va tornar a veure fins a poc abans de l’hora en què havia de començar l’esdeveniment.

En este moment, segons Pérez, és quan es van adonar que mèdica no anava en condicions, doncs «anava de costat a costat», per la qual cosa l’Ajuntament va decidir cancel·lar el festeig taurí i l’alcalde va decidir cridar a la Guàrdia Civil «perquè acreditara les condicions de la mèdica i no fóra només la seua paraula contra la meua».

Quan va arribar la Guàrdia Civil, els agents van despertar a la metgessa, a la qual havien ficat al llit en una llitera els seus companys sanitaris -el conductor de l’ambulància i la infermera- i la van identificar, ha subratllat l’alcalde, qui ha assenyalat que posteriorment la dona es va anar a ballar.

Pérez ha lamentat que els danys econòmics per cancel·lar l’esdeveniment estan propers a 20.000 euros. Així mateix, ha apuntat que el fet d’haver d’anul·lar el festeig «va fastidiar la il·lusió de molta gent que ha treballat dur per a muntar tot això».

A més, el primer edil ha informat que una dona de l’organització ha denunciat a la metgessa perquè li va agredir, propinant-li diverses esgarrapades.

Últimes notícies

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.