El 18% dels habitatges llogats a la província d’Alacant va romandre menys de 24 hores en el mercat

VALÈNCIA, 26 (EUROPA PRESS)

El 18 per cent dels habitatges que es van llogar a través d’idealista durant el segon trimestre de l’any a la província d’Alacant no portava ni 24 hores en el mercat, el percentatge més alt a la Comunitat Valenciana i un punt per sobre de la mitjana d’Espanya.

Segons un estudi publicat pel portal immobiliari, el 15% dels habitatges de Castelló van estar menys d’un dia publicitats, enfront del 19% de l’any passat. La xifra ascendix al 16% a València, un punt menys que en el segon trimestre del 2023.

En canvi, si s’atén a les capitals provincials, Castelló de la Plana és on es registren més «lloguers exprés», amb un 24% dels habitatges menys de 24 hores en el portal. El percentatge era del 20% l’any passat.

En la ciutat d’Alacant, són el 17% d’habitatges les que es troben en esta circumstància, tres punts menys que l’any passat. A València, el 14% dels habitatges està menys d’en el mercat només un dia, enfront del 17% del 2023.

A nivell estala, les ciutats de Toledo i Vitòria són les que tenen un percentatge de «lloguers exprés» més elevat, ja que el 32% dels habitatges que es van llogar a la capital toledana no va durar si més no 24 hores en idealista, mentre que a Vitòria van ser el 30%. Li seguixen Melilla (29%), Teruel (29%), Palencia (26%), Tarragona, Castelló de la Plana, Palma i Huelva (24% en les 4 ciutats).

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.