El telèfon d’emergències ‘1·1·2 Comunitat Valenciana’ es reforça en un 18 % durant el pont del 15 d’agost

Els torns del personal del telèfon ‘1·1·2 Comunitat Valenciana’ es reforçaran un 18 % amb motiu del pont del 15 d’agost. L’objectiu és atendre amb més celeritat les telefonades que puguen produir-se des del dimecres 14 d’agost fins al diumenge 18, els dos inclosos.

D’esta manera, el dissabte serà el dia de tot el pont en el qual més professionals estiguen treballant a la sala d’atenció de telefonades, amb un total de 69 persones, 54 operadors i operadores i 15 en coordinació. Este reforç de personal suposa un augment del 13 % respecte als empleats que atenen en sala un dia ordinari.

El divendres ocuparan els seus llocs 68 professionals; el dimecres i dijous en seran 67; i el diumenge, 64. En el cas del dimecres i el dijous, l’augment respecte a un dia ordinari és del 24 %.

Una de les característiques essencials d’este servici és la seua capacitat de dimensionar-se en funció de les emergències que s’hagen d’atendre o en previsió d’una major demanda motivada per festivitats com la d’estos dies.

Alerta màxima d’incendis forestals

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat establix tots els dies un nivell de preemergència per risc d’incendis forestals basant-se en el butlletí del Centre Meteorològic Territorial de València de l’Agència Estatal de Meteorologia.

La Generalitat, a través de l’‘1·1·2 Comunitat Valenciana’, informa diàriament d’este risc. En este sentit, quan alguna zona del territori valencià es troba en nivell 3 extrem de risc d’incendi forestal, està prohibit encendre qualsevol tipus de foc en els terrenys forestals i en la zona d’influència forestal (fins a 500 metres), ni es permet utilitzar ferramentes mecàniques ni elèctriques en estes zones.

Així, la declaració del nivell de preemergència 3 implica la suspensió de determinades obres i treballs en els terrenys forestals o els seus voltants; la suspensió de l’ús festiu-recreatiu del foc en terrenys forestals i en la zona d’influència forestal (fins a 500 metres) i la suspensió de qualsevol tipus d’autorització atorgada per a circulació esportiva per terrenys forestals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.