22.6 C
València
Dilluns, 7 abril, 2025

Almenys vuit morts, entre ells un xiquet, en estavellar-se una avioneta contra un edifici de Milà

Almenys vuit persones han mort, entre elles un xiquet, en estavellar-se este diumenge l’avioneta en la qual viatjaven contra un edifici d’oficines buit prop de Milà.

Els morts són el pilot i set passatgers, en principi de nacionalitat francesa, segons publica el mitjà italià ‘La Repubblica’.

L’avió turístic havia enlairat de l’aeroport de Milà Linate i es va estavellar pocs quilòmetres després en el seu camí a Olbia a Cerdeña.

A causa de les obres de renovació, no hi havia ningú allotjat en l’edifici, utilitzat com a oficines i estacionament per a autobusos que s’ha incendiat per l’impacte de l’avioneta.

Encara es desconeixen els motius del succés, ocorregut entorn de les 13.00, hora local.

Últimes notícies

Cándido Conde-Pumpido expressa la seva profunda preocupació per la legitimitat del Tribunal Constitucional

El president del Tribunal Constitucional, Cándido Conde-Pumpido, manifesta la seva preocupació pels atacs a la legitimitat del TC provinents de la política i del Tribunal Suprem, advertint que això posa en perill la nostra democràcia i la Constitució.

Inscripcions Obertes per a l’Escola d’Estiu de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València

La Ciutat de les Arts i les Ciències de València obri les inscripcions per a la seua escola d'estiu, amb un programa dissenyat per a estudiants de 3r d'infantil a 6è de primària, incloent activitats educatives i divertides.

Paco Picó assumeix la direcció de continguts d’À Punt amb una nova visió de programació

Paco Picó és nomenat nou director de continguts i programació d'À Punt, amb l'objectiu de desenvolupar una graella que arribe a un públic més ampli. Amb una extensa experiència en el sector audiovisual, Picó impulsarà l'optimització de recursos i la creació de continguts d'alta qualitat.

Isabel Abánades, becada per la Fundació BBVA per investigar l’eliminació de nitrats en aigües

Isabel Abánades, investigadora de la Universitat de València, ha guanyat una beca Leonardo per al desenvolupament de MOFs per a la remediació d'aigües contaminades amb nitrats.

Estrena Mundial de Francisco Coll a Les Arts: ‘Enemic del Poble’ en la Temporada 2025-2026

El Palau de les Arts Reina Sofia de València acollirà la primera estrena mundial de 'Enemic del Poble' de Francisco Coll, commemorant el XX aniversari del coliseu.

Compromís exigeix explicacions a Pradas sobre les converses amb Mazón per la gestió de la dana

Joan Baldoví, síndic de Compromís, reclama a l'exconsellera Pradas que expliqui les converses amb Mazón davant la jutgessa, advertint sobre la possible eludiment de responsabilitats del president de la Generalitat.

Alfonso Gil renuncia al Consell d’Administració d’À Punt per motius personals

El periodista Alfonso Gil presenta la seua dimissió del consell d'administració d'À Punt, valorant positivament la seua experiència i centrant-se en nous projectes literaris.

El PSPV exigeix transparència sobre la gestió de l’emergència del 29 d’octubre

El PSPV-PSOE espera que la declaració d'Emergències, Salomé Pradas, aclareixi els esdeveniments tràgics del 29 d'octubre. José Muñoz destaca la urgència de conèixer per què les alertes no es van enviar a temps.