Malifeta llança la nova i ‘festiva’ cançó ‘Aborronà’ CANÇÓ, ‘ABORRONÀ’

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Malifeta –el grup liderat per Arnau (Zoo) i Mireia (Pupil·les)– llança ‘Aborronà’, una nova cançó que ix a la llum després d’exhaurir les entrades per a la seua presentació a València el 8 de novembre. La cançó i el seu videoclip ja estan disponibles a totes les plataformes digitals.

La nova cançó és un tema festiu acompanyat d’un «divertit i oníric» videoclip. I és que fa algunes setmanes el duo reapareixia a la xarxa amb una nova i potent imatge per anunciar que, amb motiu de l’aniversari del seu primer disc ‘Mitologia’ (2023), este hivern pujarien per primera vegada als escenaris.

Una efemèride que, a més d’amb els concerts, a partir de hui també es celebra amb nova música. ‘Aborronà’ és el nom d’este nou single amb el qual els valencians seguixen amb la seua característica mescla d’estils, combinant la bachata, el reggaetón i l’electrònica.

El tema, que narra l’atracció i la quotidianitat d’una relació amorosa, està produït per Toni Fort ‘Póllet’ (Zoo) i compta amb la incorporació de la veu d’Ana Rajadell.

Amb esta estrena, Malifeta continua fent camí cap als seus primers concerts de presentació: València, el 8 de novembre a la sala 16 Toneladas, amb totes les entrades exhaurides un mes abans de la data; i el 27 de desembre a Barcelona, a la sala La Nau. Les entrades per a aquesta segona data encara es poden aconseguir al web www.codetickets.com

Últimes notícies

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.