El Teatre Principal de Castelló acull este diumenge ‘El zoo de vidre’, de Tennessee Williams

CASTELLÓ, 18 (EUROPA PRESS)-

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, a través de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), presenta al Teatre Principal de Castelló este diumenge el clàssic de Tennessee Williams ‘El zoo de vidre’.

La prestigiosa companyia La Perla 29 inicia la gira d’este espectacle al Teatre Principal de Castelló. La posada en escena és especial, ja que busca mostrar les costures d’un muntatge teatral, és a dir, explicar la història amb estètica d’assajos, i deixar que la força interpretativa de quatre actors i actrius siga el punt d’atenció.

L’obra presenta el retrat d’una família dels Estats Units que patix les conseqüències del conegut crac econòmic del 29. La seua realitat transcorre entre la frontera de les esperances pel futur i les crues possibilitats reals, una història de records i fragments de memòria en la qual els protagonistes busquen assegurar-se un futur millor

L’obra està dirigida per Martina Cabamas i interpretada per David Anguera, Laura Conejero, Clara Moraleda i Roger Torns.

Les entrades per a esta representació tenen un preu entre 3 i 20 euros. Poden adquirir-se en taquilles i en la web de l’IVC.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.