14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

València celebra una Cavalcada Solidària en suport als afectats per la DANA

Hui dissabte 4 de gener, els barris del Sector Malva-rosa-Cabanyal-Beteró, a València, viuran una vesprada màgica plena d’il·lusió i solidaritat amb la quarta edició de la Cavalcada de Reis Solidària, organitzada, en esta ocasió, al costat de Trasmed, la naviliera espanyola del Grup Grimaldi.
Enguany, l’esdeveniment no sols promet ser una trobada carregada de tradició i alegria, sinó que també busca marcar la diferència en fer costat als qui més el necessiten. Així doncs, la jornada començarà a les 16.30 hores amb un moment molt especial: l’arribada dels Reis Mags a bord de la Ciutat de Sóller a la terminal de passatgers de Trasmed en el Port de València.

En este màgic desembarcament, la Fallera Major Infantil de València, Lucía García Rivera, serà l’encarregada de rebre a Ses Majestats d’Orient, acompanyades per autoritats locals i representants de la naviliera.
Este acte, obert al públic, permetrà a les famílies gaudir de l’emoció i la màgia des de l’inici de la jornada, amb els Reis Mags repartint regals amb la mar Mediterrània com a teló de fons.  

Esta edició té un objectiu solidari molt especial: ajudar a les famílies afectades per la recent DANA que va colpejar greument diverses regions d’Espanya. La recaptació de fons a través de la cavalcada es destinarà al Banc d’Aliments, contribuint així a alleujar l’impacte que esta tragèdia ha tingut en les comunitats més vulnerables.

Després de l’emotiva trobada en el port, la cavalcada prendrà els carrers a partir de les 18:00h. La desfilada recorrerà l’Avinguda de Malva-rosa i altres vies emblemàtiques dels Poblats Marítims, portant la màgia dels Reis fins a la Falla Grups Verge del Carmen, on culminarà el recorregut. Carrosses, música i una atmosfera festiva inundaran la zona, mentres veïns i visitants participen en esta iniciativa que combina tradició, responsabilitat social i solidaritat.

La Cavalcada de Reis Solidària no sols celebra la il·lusió dels xiquets, sinó que també reforça l’esperit de comunitat i col·laboració. Este esdeveniment és un recordatori que, units, es poden aconseguir grans coses. Una vegada més, el Marítim es convertix en l’escenari on la solidaritat i la màgia es donen la mà per a crear moments inoblidables i portar esperança als qui més el necessiten.

Últimes notícies

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.