Ylenia, sense pietat, aniquila ‘Sálvame’: Ens veurem en els tribunals

Ylenia és notícia en els últims dies pels seus atacs cap a Irene Montero i cap a Telecinco. A esta cadena, en la qual va treballar durant molts anys, l’ha arribada a denominar com “Telemierda”. És més, fins i tot ha parlat que el que fa és teleporqueria.

‘Sálvame’ s’ha fet eco de totes estes declaracions que l’alacantina va realitzar en directe en xarxes. I els col·laboradors i excompanys d’ella han donat la seua opinió sobre este tema. Això no li ha agradat res a aquella, que ha advertit que prendrà mesures legals.

L’origen del conflicte entre Ylenia i ‘Sálvame’

 

En el programa de Telecinco s’ha emés un vídeo on es recollien algunes de les afirmacions més polèmiques de Padilla durant el citat directe. I entre estes els seus atacs a l’espai: “Ho he dessintonitzat de la meua tele. Jo ho veia perquè treballava ací i facturava, però ara no perd el meu temps a veure eixe fem”.

 

“M’han anomenat a l’agost per a alçar les audiències d’aeixe ‘Sálvame’ de merda, però els he bloquejats”.
Belén Esteban, amiga de la jove, es va connectar al directe i li va deixar un missatge: “Hola, el meu amor, demà et cride”. Unes paraules que van fer que aquella diguera: “Belén es va ficar simplement perquè algú de Mediaset li ho va demanar per a coaccionar-me pel que poguera dir. Després ni em va cridar ni em va escriure ni res, fa 200 000 anys que no parlem”.

 

Els col·laboradors donen el seu punt de vista

 

Després d’atacar amb duresa tant a ‘Sálvame’ com a Telecinco i Mediaset en general en les seues xarxes socials, des del magazín de vesprada han decidit recollir les paraules de Ylenia per a analitzar què li estava succeint.

Segons les pròpies paraules del programa i d’alguns dels seus tertulians, la seua situació els semblava «preocupant«, amb Matamoros arribant a afirmar que «està malalta», unes declaracions davant les quals la mateixa Padilla no s’ha mossegat la llengua.

La que fora col·laboradora del canal no ha dubtat a anar donant rèplica en directe a través del seu compte personal en Twitter a tot el que s’estava dient d’ella, arremetent en primer lloc amb la qual fora la seua amiga, Belén Esteban. 

Kiko Matamoros, per part seua, ha definit al seu excompanya com a “ciclotímica” i després ha afegit que no anava a entrar en les seues crítiques. Ens referim a les que havia exposat dient que era «un ionqui que fa apologia de les drogues».

Ell ha deixat clar que seria respectuós amb ella perquè “crec que està malalta. Però tu i jo sabem on hem estat i les coses que hem fet”.

María Patiño també ha volgut opinar sobre este tema. Les seues paraules han sigut: “Ella és molt pura per a este negoci, és massa sensible, i no entén els canvis de cadira o els perdons. A més, s’afig una problemàtica que pot tindre, que jo desconec”.

“En l’última etapa, necessitava ajuda i ella era conscient. Jo li vaig passar els telèfons dels qui el podien ajudar”.

Ylenia, sobre ‘Sálvame’: «Programa de degenerats»

 

Després d’escoltar totes estes coses dels col·laboradors de Telecinco, l’alacantina ha fet ús de Twitter per a arremetre contra ells. I ho ha fet dient: “No tenen ni idea Quin quadre!”.

Però ací no ha quedat la cosa. Sobre Belén ha afirmat: “Si vols, puge les captures de totes les vegades que t’he dit de quedar”.

Unes paraules a les quals ha afegit de manera categòrica: “Si a això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni veure”.

Tot seguit, Ylenia saltava a la jugular de Kiko Matamoros després de les seues insinuacions: «El teu Matacocas té un nom. Ionqui que fa apologia de les drogues. Ionqui ho vas declarar tu, ens fem una prova?».

Després d’estes i altres paraules en el mateix sentit que es van lliscar en l’espai de la fàbrica de la tele, la jove era categòrica: «Perquè si això és al que es dedicaran, a difamar i inventar, ens veurem en el jutjat. Res més a dir ni que veure».

No contenta amb això, Ylenia continuava en la seua actitud duríssima contra el programa, censurant que la deixen com una malalta per les seues manifestacions públiques: «Eixe programa de degenerats és el que fa, deixar-me com a malalta perquè tots em piquen amb això. I parlen d’afecte per por. Déu em deslliure del vostre afecte», sentenciava, agregant una emoticona de vòmit per a remarcar el seu missatge.

Finalment, la jove resolia esta polèmica mostrant la seua conformitat amb un dels missatges més crítics que rebia contra la cadena: «Per a subhumans, que es reprodueixen, moren i viuen de rebolcar-se en el fem, que una persona no vulga viure d’aqueixa manera els ha de semblar de bojos».

Últimes notícies

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.