VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)
Un home de 68 anys ha resultat ferit amb diverses cremades en l’incendi d’un habitatge a Xiva, per la qual cosa, després de ser estabilitzat, ha sigut traslladat a un centre hospitalari, segons ha indicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).
Els fets han ocorregut al carrer Catalunya en la localitat de Xiva, on s’ha produït un incendi en un domicili, i el CICU ha sigut alertat del succés sobre les 11.45 hores.
Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual ha realitzat maniobres d’estabilització a un home de 68 anys, que presentava diverses cremades.
Posteriorment l’home ferit ha sigut traslladat a la Unitat de Cremats de l’Hospital La Fe de València, en l’ambulància de suport vital avançat.