31.1 C
València
Dimarts, 26 agost, 2025

Mor l’exconseller de Justícia de la Generalitat González Cepeda

L’exconseller de Justícia de la Generalitat i exdelegat del Govern en la Comunitat Carlos González Cepeda ha faltat este dimecres, 19 de març, segons ha informat la seua família.
Cepeda va ser membre del Consell, en els governs d’Eduardo Zaplana i José Luis Olivas, i ha mort a causa d’una malaltia que patia des de fa dos anys. A més, el polític popular va ser el primer delegat del Govern central en la Comunitat Valenciana nomenat per un Executiu del PP, després de la victòria electoral de José María Aznar en 1996. Després de quatre anys, una legislatura en este càrrec, va passar a ser conseller de Justícia en la Generalitat.

La vetla serà en el Tanatori Municipal de València a partir d’este dijous 20 de març des de les 11.30 hores. El funeral religiós se celebrarà en la capella del mateix tanatori a les 14.15 hores.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, quarta en capacitat en el nou repartiment de menors migrants

El Govern fixa una ràtio nacional per a activar trasllats de menors migrants no acompanyats. Andalusia, Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana concentren més places.

El Govern declara zona catastròfica en 16 comunitats per incendis i inundacions

El Consell de Ministres declara zona catastròfica en territoris afectats per incendis i riuades des del 23 de juny en 16 comunitats. La mesura activa l'accés a ajudes i reforça la prevenció.

La Policia analitza la nota de rescat del ciberatac a l’Ajuntament d’Elx

La Policia examina la nota de rescat rebuda per l'Ajuntament d'Elx després del ciberatac i obri investigació amb Europol. El consistori garantix nòmines, atenció presencial i prepara vies per a pagar a proveïdors mentres restablix els sistemes.

El València traspassa a Hugo Guillamón al Hajduk Split

El València va acordar el traspàs d'Hugo Guillamón al Hajduk Split. El migcampista, sense lloc per a Corberán, jugarà les dos pròximes temporades a Croàcia.

El Consell destina 2,2 milions a reparar d’urgència col·lectors danyats per la dana

El Consell amplia l'emergència per a arreglar els col·lectors de Torrent i Picanya danyats per la dana i aprova ascensors a València Sud i reforços en Espais Labora.

Educació inicia l’enderrocament de cinc centres arrasats per la dana per a reconstruir-los

La Conselleria d'Educació ha començat a demolir cinc centres greument danyats per la dana del 29 d'octubre. És el pas previ a la seua reconstrucció, amb 3,3 milions i un termini de dos mesos.

El Consell arranca el curs amb la reconstrucció després de la dana com a prioritat

L'Executiu valencià centra l'arrancada del curs polític en la reconstrucció després de la dana d'octubre. Cambrer subratlla que serà la guia de govern i del pressupost.

L’autòpsia preliminar descarta una mort violenta del sotsinspector trobat en Riba-roja

L'examen mèdic-legal inicial nega una causa violenta en la defunció del sotsinspector retirat trobat en la seua vivenda de Riba-roja. Homicidis seguix el cas.