Cinc persones ferides, dos d’estes greus, en un accident a la V-21 en direcció a Sagunt

Un accident entre dos cotxes en l’autovia V-21 (antiga carretera de Barcelona), a l’altura de la Pobla de Farnals, ha deixat cinc persones ferides. Almenys dos d’estos ferits presenten lesions greus o molt greus. Els dos vehicles circulaven en direcció cap a Sagunt.

L’avís va entrar en el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) a les 00.12 hores del diumenge. En el sinistre han sigut ateses quatre dones de 54, 18, 19 i 18 anys. Les dos primeres presenten un “traumatisme cerebral”, i les dos últimes, “politraumatismes”. El cinqué ferit és un home de 30 anys, amb contusions múltiples.

El CICU va mobilitzar dos ambulàncies del SAMU (Servici d’Assistència Mèdica d’Urgència), un Suport Vital Bàsic (SVB) i un Suport Vital amb Atenció d’Infermeria (SVAE). L’home i la dona de 19 anys foren traslladats a l’Hospital Clínic de València, i la resta, a l’hospital comarcal de Sagunt.

Fins al lloc del sinistre s’hi han desplaçat a les 00:14 h dos dotacions de bombers de la Pobla de Farnals i Sagunt, amb un sergent de Sagunt, segons informa el Consorci Provincial.

Els bombers han alliberat a dos persones que havien resultat atrapades, i que han sigut transferides als mitjans sanitaris.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.