Detenen a una jove després d’agredir a la seua parella i a dos agents a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una jove de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla agredir a la seua parella, així com a dos dels policies que li van arrestar.

 

Els fets van ocórrer sobre les dotze i mitja de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’exterior d’una discoteca del districte valencià d’Abastos, on s’estaria produint una baralla entre diverses persones.

 

Una vegada allí, els policies van esbrinar que una jove hauria discutit amb la seua parella a l’interior del local i que quan van eixir a l’exterior i es dirigien al seu vehicle, aquesta li hauria propinat diversos colps en el cos i en la cara

 

Per aquest motiu, els agents van arrestar a la jove com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. En el moment de la detenció, la jove va oposar gran resistència, propinant una puntada en els testicles a un dels policies i mossegant a un altre en l’avantbraç, havent de ser assistits per personal sanitari.

 

Així doncs, els agents li van imputar també un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.