Mor un conductor de 56 anys després de l’accident múltiple en la N-332 a Benissa

Un conductor de 56 anys ha mort després de l’accident múltiple registrat anit en la carretera N-332 al seu pas per Benissa. La víctima, que conduïa un dels quatre vehicles implicats, va arribar a l’Hospital de Dénia en parada cardiorespiratòria i no va poder ser reanimada, segons fonts hospitalàries.

El sinistre es va produir a les 20.36 en col·lidir frontalment i per abast quatre vehicles. La combinació d’un xoc frontal amb impactes posteriors va generar bolcades sobre el sostre i el lateral, un escenari que incrementa la gravetat i complica l’atenció inicial per la inestabilitat dels vehicles.

Dispositiu d’emergències en la N-332

Cinc dotacions de bombers dels parcs de Benissa i Dénia, una unitat del Samu, una altra de Suport Vital Bàsic i una ambulància convencional es van desplaçar al punt. També van acudir diverses patrulles de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. La intervenció es va prolongar fins a les 22.20 a l’altura de la nova eixida de Benissa, la qual cosa dona compte de la complexitat de l’operatiu.

En el mateix cotxe que conduïa el mort viatjaven els seus dos fills, de 13 i 12 anys. Van resultar ferits, un per policontusiones i un altre per contusions, i van ser traslladats a l’Hospital de Dénia.

Altres dos persones, de 21 i 25 anys, també van ser assistides per contusions i evacuades al mateix centre. En total, quatre ferits romanen estables, en observació i pendents d’evolució, segons les mateixes fonts.

La dinàmica de l’accident, amb una col·lisió frontal i abastos encadenats, acostuma a multiplicar els danys materials i personals, i obliga els equips a assegurar la zona abans de procedir als trasllats. En este cas, la presència de bolcades i la mobilització de nombrosos recursos evidencien la magnitud del sinistre.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.