Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Un home de 71 anys ha resultat ferit a Benicarló després d’una deflagració provocada per la possible acumulació de gas derivat d’una estufa a l’interior d’una vivenda.

A les 18.10 hores, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha rebut l’avís d’una deflagració suposadament originada per una bombona de gas. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic, que ha atés i ha traslladat al ferit a l’Hospital de Vinaròs.

Deflagració sense incendi

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló, amb una dotació del parc del Baix Maestrat, ha intervingut en el succés. Segons la seua valoració, s’ha tractat d’una combustió sobtada del gas acumulat relacionada amb una estufa, amb flama però sense explosió violenta.

La força de la combustió ha afectat les finestres d’un habitacle, que han col·lapsat i han caigut a la via pública, aconseguint a diversos vehicles estacionats. No s’ha declarat incendi posterior, la qual cosa ha delimitat els danys materials a l’interior més pròxim i als vehicles impactats.

En les comunicacions difoses no s’han notificat més ferits i l’atenció sanitària s’ha centrat en l’home traslladat. La intervenció dels servicis d’emergència ha permés controlar la situació i assegurar la zona mentres s’avaluaven els danys.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.