12.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Mercadona compra Logifruit i integrarà a 1.600 empleats

Mercadona ha aconseguit un acord per a adquirir Logifruit, especialista en la gestió d’envasos reutilitzables, amb l’objectiu d’unificar els seus processos logístics, guanyar eficiència i avançar en sostenibilitat. L’operació preveu la incorporació de les 1.600 persones de la plantilla de Logifruit a l’equip de la companyia.

Aprovació reguladora pendent

L’acord està condicionat al vistiplau dels organismes de Competència i a les autoritzacions administratives habituals en esta mena d’operacions. Després de la seua aprovació, Mercadona preveu capturar sinergies i optimitzar recursos, passos que reforçaran la seua cadena de subministrament i consolidaran una estratègia alineada amb els principis de l’economia circular.

Segons la companyia, la integració de Logifruit permetrà coordinar en un únic sistema la gestió d’envasos reutilitzables al llarg de tota la xarxa de distribució. Això facilitarà processos més àgils entre proveïdors, magatzems i botigues, reduirà duplicitats i afavorirà un ús més eficient dels materials, amb impactes directes en temps, costos i en la reducció de residus associats a l’embalatge.

Integració de la plantilla

Les 1.600 persones de Logifruit s’incorporaran a l’estructura de Mercadona. Este moviment busca assegurar continuïtat operativa i homogeneïtzar estàndards, amb la finalitat de mantindre la qualitat del servici i potenciar la innovació aplicada a la logística. La companyia emmarca l’operació en un model logístic diferencial que, des de fa tres dècades, prioritza l’excel·lència, la innovació i la sostenibilitat.

David Cid, director general de Logística de Mercadona, ha agraït a Pedro Ballester, president de Logifruit, la col·laboració mantinguda i la decisió d’integrar este projecte en l’estructura de la companyia per a continuar impulsant l’eficiència, la innovació i la sostenibilitat dels processos.

Per part seua, Pedro Ballester ha recordat que, quan van iniciar la col·laboració en 1996, van assumir el repte d’oferir ‘un servici que s’ajustara a les seues necessitats i que li aportara avantatges competitius’. I ha afegit: ‘Tres dècades després, per a mi és un orgull poder afirmar que Logifruit ha superat este repte, i ha aconseguit un grau d’especialització i eficiència que mai imaginem i que ara, amb esta integració estratègica, continuarà consolidant-se i afegint valor a Mercadona i els seus proveïdors’.

Últimes notícies

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.