27.4 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

David Otero i cinc grups locals posen ritme a les Festes d’Almussafes

Dissabte que ve 17 de juliol, l’artista David Otero actuarà al pati del CEIP Almassaf d’Almussafes en un acte que servirà per a clausurar la programació organitzada per l’Ajuntament per a les seues Festes Patronals de 2021. Els dies 9 i 10 també està prevista la celebració de sengles concerts a càrrec dels grups locals Monday Rock, Inefable Band, Tesa, Touch i Saruka. Les entrades per a assistir als espectacles, que són gratuïtes, ja poden recollir-se en els punts habituals. La regidora de Festes, Mar Albuixec, espera “que la ciutadania reba amb entusiasme estes propostes, amb les quals estic convençuda que el públic podrà comptar amb esta dosi d’alegria i energia tan necessàries en estos moments”.

- Advertisement -Telegram València Diari

David Otero

El cantant, guitarrista i compositor David Otero, conegut per haver format part de la popular banda ‘El Canto del loco’, constitueix el plat fort de l’agenda de concerts organitzada per l’Ajuntament d’Almussafes per a les Festes Patronals que la població començà, divendres 2 de juliol. El músic, que este 2021 ha publicat un àlbum en el qual versiona al costat d‘altres artistes alguns dels temes més representatius de les seues dos dècades de trajectòria professional, actuarà dissabte que ve 17 de juliol a les 23 hores al pati del CEIP Almassaf en un recital al qual es podrà accedir gratuïtament prèvia recollida de la corresponent entrada.

<

>

“David Otero és un cantant amb un dels recorreguts artístics més sòlids de tot el panorama musical espanyol i moltes de les seues cançons formen part de la banda sonora de diverses generacions al nostre país, per la qual cosa ens semblava una excel·lent opció per a animar la nit en la qual es clausurarà la programació festiva prevista per a este 2021″, assenyala la regidora de Festes, Mar Albuixec.

<>

Cantant, compositor, guitarrista

David Otero és un cantant, guitarrista i compositor espanyol. Va ser membre del grup de pop rock ‘El canto del loco’ (1994-2010). Després de la dissolució de la banda, va iniciar la seua carrera en solitari com ‘El Pescao‘. En l’actualitat continua amb la seua carrera en solitari utilitzant el seu propi nom: David Otero.

<

>

Trajectòria

Va ser un dels membres (compositor i guitarrista) de la banda espanyola ‘El Canto del loco’. La banda va estar en actiu deu anys, publicant sis àlbums.

En 2010, després de la dissolució de la banda, David va començar la seua carrera en solitari com ‘El pescao’. El seu primer àlbum en solitari, ‘Nada lógico‘ (2010), va aconseguir la segona posició de les llistes de vendes espanyoles. Després d’una extensa gira de tres anys, va publicar una edició especial del mateix anomenada ‘Un viaje nada lógico‘ (2011), seguit de l’EP ‘Ciao Pescao‘ (2012). El seu segon àlbum, ‘Ultramar‘ (2014), mostra la seua faceta de compositor inquiet i sempre en cerca. Amb este disc David va donar més de 70 concerts a Espanya i va obrir horitzons a Llatinoamèrica.

En 2017, va publicar un disc epònim sota el seu propi nom: David Otero. En 2018, després d’una extensa gira per Espanya, Mèxic i l’Argentina, torna amb 1980, un disc que barreja un pop modern i lumínic amb sons revival i ritmes ballables.

David va publicar en 2020 una nova versió al costat de Tamboret de la cançó «Una foto en blanco y negro». Este tema és el primer senzill del seu nou treball ‘Otero y yo‘.

<>

Més actuacions

Però l’anteriorment conegut com ‘El Pescao’ no serà l’únic que actue esta primera quinzena de juliol en l’escenari instal·lat en el citat centre educatiu. “L’Ajuntament vol continuar apostant pel talent local i per això enguany la música moderna ocuparà no una, sinó tres nits. Volem donar-li visibilitat a l’enorme treball desenvolupat per cinc projectes sorgits aquí en el municipi i esperem que la ciutadania reba amb entusiasme estes propostes, amb les quals estic convençuda que el públic podrà comptar amb esta dosi d’alegria i energia tan necessàries en estos moments”, afegeix l’edil.

Este cicle de concerts s’iniciarà el divendres 9 de juliol a les 23.30 hores amb les bandes Monday Rock i Inefable Band. I un dia després, el dissabte dia 10, l’entreteniment musical continuarà a les 20 hores amb Tesa i a les 23.30 hores amb Touch i Saruka. El dissabte 17 es posarà el fermall d’or a la programació amb David Otero i el seu repertori. Albuixec destaca que “l’agenda musical inclou enguany estils com el pop, el rock, el rap o la rumba, una varietat amb la qual busquem atreure a persones de totes les edats i tots els gustos”.

<

>

Entrades i normativa Covid-19

Les entrades per a poder assistir als concerts poden recollir-se presencialment en el Centre Cultural o per Internet, a través de www.agendaalmussafes.com. En cas de no esgotar-se totes les localitats disponibles, el mateix dia dels espectacles podran recollir-se en el punt d’accés del CEIP Almassaf.

Per a garantir el compliment de les restriccions aprovades per a evitar l’avanç del coronavirus, l’Ajuntament ha limitat l’aforament, obligarà a usar la màscara en tot moment i vigilarà el compliment de la separació d’1,5 metres entre grups de convivents o de 10 persones.

 

Últimes notícies

Bombers lluiten per controlar incendi en nau industrial de Manises, València

Un incendi declarat en una nau industrial de Manises (València) ha obligat a tallar part de la línia 9 del Metrovalencia. Els bombers treballen per a controlar les flames.

Compromís concreta la seua ruptura en el Congrés amb una diputada en Mixt i un altre a Sumar

Compromís ha formalitzat l'escissió dels seus diputats en el Congrés, amb Àgueda Micó en el Grup Mixt i Alberto Ibáñez romanent a Sumar després d'una reunió sense acord.

Troben el cos d’un pescador surant al Perelló, València

Troben el cos d'un home surant en aigües del Perelló, València. Se sospita que era pescador i va poder patir un problema de salut que va causar la seua caiguda a l'aigua.

Les escultures monumentals de Manolo Valdés arriben per a transformar Santander este estiu

Les escultures monumentals de l'artista valencià Manolo Valdés s'exhibixen en la península de La Magdalena i el moll de Calderón a Santander, en una mostra que durarà fins a un any.

Sergio García torna al DP World Tour buscant la Ryder Cup després del seu pas per LIV Golf

Sergio García torna al DP World Tour després de tres anys en LIV Golf per a disputar el BMW International Open a Munic i buscar la seua plaça en la Ryder Cup 2025 amb l'equip europeu.

Eder Sarabia: Un inici de temporada il·lusionant i desafiadora per a l’Elx en Primera Divisió

Eder Sarabia, entrenador de l'Elx, expressa la seua il·lusió i compromís davant l'inici de la temporada en Primera Divisió, destacant el calendari i l'enfrontament inaugural contra el Betis.

València Basket no renova al pivot ghanés Amida Brimah per a la pròxima temporada

València Basket anuncia que Amida Brimah, pivot ghanés de 213 cm, no continuarà en l'equip la pròxima temporada després del seu pas en 2025.

Atlètic de Madrid reforça el seu medul·lar amb Álex Baena després del seu traspàs des del Vila-real per 42 milions més variables

Álex Baena fa el gran salt a l'Atlètic de Madrid des del Vila-real en una operació que reporta al club castellonenc 42 milions fixos i fins a 13 milions addicionals en variables. El migcampista firma per cinc anys i podria aportar consolidació al centre del camp colchonero.