La Policia Nacional ha obert una investigació per la mort d un dels seus agents a la calle Campo de Mirra, al barri de San Blas d Alacant, que segons la hipòtesi principal hauria sigut atropellat pel seu propi cotxe patrulla quan havia eixit del vehicle per a fer unes gestions.
El succés
El succés ha tingut lloc este dimecres a la vesprada en este carrer del districte de San Blas, una zona urbana d Alacant on el vehicle policial estava estacionat quan l agent ha baixat per a atendre una gestió de servici.
Segons han indicat fonts pròximes a la investigació, tot apunta que el policia ha eixit del cotxe patrulla i, per causes que encara es desconeixen, el vehicle ha començat a moure s fins a acabar atropellant-lo.
Línia d investigació
Estas mateixes fonts han remarcat que, encara que esta és la línia d investigació més probable, de moment la hipòtesi no està totalment confirmada i es manté oberta l anàlisi de totes les circumstàncies que han envoltat la mort de l agent.
Hui mateix els investigadors estan a l espera del resultat de l autòpsia, que haurà de determinar amb exactitud la causa de la mort i ajudarà a aclarir si el colp rebut pel vehicle ha sigut l únic factor determinant o si han influït altres elements.
La Policia Nacional analitza també la posició final del cotxe patrulla, possibles desperfectes i qualsevol indici que permeta reconstruir de manera precisa els últims moments abans de l atropellament, per a establir què va passar exactament en la calle Campo de Mirra.






