Ha ingressat a la presó un encaputxat per l’atracament a una gasolinera a Novelda

Un home de 44 anys ha ingressat a la presó com a presumpte autor d’un atracament amb arma blanca en una estació de servici de Novelda. Encaputxat per a ocultar la seua identitat, va intimidar a una treballadora i va fugir a peu amb els diners sostrets, un episodi que va elevar el risc per al personal de l’establiment.

L’assalt, executat sota amenaça, va deixar a l’empleada sense marge de reacció davant la presència de l’arma blanca. La fugida a peu pretenia abandonar la zona amb rapidesa i dificultar la seua identificació immediata, encara que no va impedir que els investigadors reuniren indicis des dels primers moments.

Investigació i detenció

Segons la Guàrdia Civil, l’anàlisi de les proves obtingudes va permetre identificar plenament al sospitós i reunir els indicis necessaris per a la seua localització. Els agents van planificar la seua intercepció quan abandonava el seu domicili a bord d’un vehicle, un punt que va facilitar assegurar el seu control.

Durant l’actuació policial, els agents van aconseguir recuperar indicis que ho relacionen de manera directa amb el moment de l’atracament, així com l’arma blanca emprada per a perpetrar-lo. La localització de l’arma i de la resta d’elements reforça la connexió entre l’investigat i els fets.

Després de passar a la disposició del jutjat de guàrdia de Novelda, va ser enviat a presó pels suposats delictes de robatori amb violència i intimidació. La qualificació posa el focus en la intimidació exercida amb l’arma i en l’ús de l’amenaça per a apoderar-se dels diners.

Amb el sospitós a la presó, el procediment continua en seu judicial a l’espera que es determinen les responsabilitats. Mentres, els indicis reunits per la Guàrdia Civil sostenen l’acusació per l’atracament a l’estació de servici.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.