14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes socials en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que toca seguir per la mitat de l’equip i honrar-los la resta de la seua vida. La supervivent de l’enfonsament d’un vaixell turístic a Indonèsia ha expressat el seu dolor i la seua determinació de mantindre viva la memòria dels seus sers estimats.

El naufragi es va produir el 26 de desembre en aigües del Parc Nacional de Komodo. Ortuño va ser rescatada al costat de la seua filla de 7 anys, mentres van morir la seua filla Embolica, de 12 anys, el seu marit i un xiquet de 9. Roman desaparegut Quique, de 10 anys, fill d’Andrea.

Ja ha tornat a València després que se suspengueren les labors de busca a Indonèsia. En el seu missatge assegura que té el cor trencat a trossos però l’ànima plena de l’amor que estan rebent. Assenyala que creu en Déu, la qual cosa li proporciona molta calma, i afirma que ells ja estan en el cel.

Un missatge de gratitud i dol

Amb els seus fills ha sentit la puresa de l’amor incondicional i promet no oblidar-los; fins i tot diu que els parlarà en present perquè ells seran la meua guia. Sobre la seua parella, es confessa afortunada de viure un amor real i bojament enamorada. Afig: Triem ser feliços i millors junts, i ho havíem aconseguit.

També ha agraït de cor el suport rebut. La seua publicació funciona com a comiat i com a promesa de futur: quan escriu que toca seguir per la mitat de l’equip i honrar-los, al·ludix a la part de la família que continua, un compromís de mantindre viva la seua memòria i de sostindre a la seua filla menor en esta nova etapa.

Els cossos del seu marit i dels dos xiquets trobats van ser incinerats a Indonèsia. El país va donar per finalitzada este divendres l’operació de busca del xicotet que seguix desaparegut, després de 15 dies de rastreig exhaustiu en la zona del naufragi. El tancament de l’operatiu reduïx les opcions de trobar-lo i marca un punt d’inflexió en el dol de la família, que centra ara els seus esforços a acompanyar a la menor que va sobreviure i a honrar als seus 4 àngels.

Últimes notícies

Tosha Schareina, quart en l’etapa, s’allunya del podi del Dakar

El valencià va acabar a 9.47 de Luciano Benavides i és quart de la general de motos, a 20.13 del cap, en una jornada de navegació exigent.

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot

Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.