15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

El Vila-real va guanyar quatre i va empatar una en els seus sis ultimes visites al Betis

El Vila-real visita este dissabte al Reial Betis en la jornada 20 de Lliga amb un balanç recent que li somriu en el Benito Villamarín: en els seus sis ultimes eixides només ha perdut una vegada, mentres que va guanyar quatre i va empatar una. Esta seqüència reforça la confiança dels grocs en un estadi exigent i suggerix una tendència favorable en els dols més recents.

Tendència recent en el Villamarín

La ultima derrota es va produir en la temporada 2022-23, resolta per una miqueta de Rodrigo Sánchez. Abans, el Vila-real havia vençut per 0-2 en dos ocasions: en la 2019-20 amb un doblet de Gerard Moreno i en la 2021-22 amb gols de Pau Torres i Capoue, amb un 1-1 entremig. Les dos campanyes més recents van ampliar la ratxa amb triomfs per 2-3 i 1-2; en el 2-3 de 2023-24 van marcar Álex Baena, un gol en pròpia de Sokratis i Sorloth, mentres que Guido Rodríguez i William José van anotar per al Betis. La repetició de marcadors ajustats apunta a partits que solen decidir-se per detalls i eficàcia en les àrees.

La visita més pròxima en el temps va ser el 13 d’abril de 2025, en la jornada 31 del passat curs. Aquell dia el Vila-real arribava quint amb 51 punts i el Betis, sext amb 48, un context que convertia el xoc en un dol directe per la quinta plaça, amb accés a la Lliga de Campions. El Betis es va avançar molt prompte amb una volea d’Aitor Ruibal, però Barry va empatar en el minut 25 després d’una acció embrollada que els grocs van rematar fins a quatre vegades. En el 48, el exbético Ayoze Pérez va decidir la trobada i el Vila-real es va postular com a favorit per a eixa quinta posició.

En l’històric de la Primera Divisió en terreny verd-i-blanc, el balanç després de 21 partits és de huit victòries per al Vila-real, cinc empats i huit triomfs per al Betis. L’estadística global reflectix un pols igualat al llarg dels anys, però la dinàmica recent inclina la balança cap al costat groc, com resultats curts que reforcen la idea de trobades molt competides.

Últimes notícies

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.