Pedro Martínez ressalta la solidesa d’un Fenerbahçe en ratxa abans de la visita del València

Pedro Martínez va destacar que el Fenerbahçe arriba a la cita amb una dinàmica molt positiva i amb mesos de moltíssima solidesa, motiu pel qual va anticipar un partit de màxima exigència per al València Basket este divendres en l’Eurolliga. El tècnic va descriure al conjunt turc com un equip molt complet i va subratllar que per a mantindre’s en la trobada el València haurà de jugar molt bé des de l’inici.

‘El Fenerbahçe ara mateix té una dinàmica molt bona, en els últims mesos està jugant amb moltíssima solidesa’, va assenyalar l’entrenador, que va insistir en la necessitat d’una preparació minuciosa: ‘És un equip que juga molt bon bàsquet, amb molt bons jugadors, i necessitem preparar-nos per a un partit de màxima exigència i per a estar en el partit hem de jugar molt bé’, va advertir.

Martínez va subratllar el físic i l’experiència de la plantilla rival i va valorar que està ‘molt ben’ entrenada per Sarunas Jaskevicius. Al seu juí, el pla de partit passa per igualar eixa intensitat i respondre amb concentració en els dos costats de la pista.

Defensa i pla col·lectiu

El tècnic va recalcar que la defensa serà determinant. ‘El seu defensa és excel·lent, però també hem de defendre bé, perquè no solament són un equip bo defensivament, sinó que també ofensivament tenen moltíssim talent’, va apuntar. De manera implícita, va assumir que el València necessitarà minimitzar pèrdues, cuidar el rebot i prendre bones decisions per a no concedir avantatges davant un rival tan complet.

Preguntat pel retorn de Nando De Colo, Martínez va evitar personalitzar i va demanar atenció global. ‘No ens fixarem en un o dos jugadors, ells són una plantilla molt bona, i De Colo és un jugador important, però hem de parar atenció a tots‘, va concloure. Amb eixe enfocament, l’equip confia a competir el màxim temps possible i aprofitar les seues opcions quan apareguen.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.