Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Iván, nóvio de Lola dona explicacions: No espere que se’m done suport

 

Des que isquera una informació que apuntava a una possible traïció d’Iván Rubio a la seua nóvia Lola, hem deixat de veure-li en els platons de televisió. Fins ara Iván havia sigut dels quals no es perdia cap ocasió per a defensar a la supervivent. Fins i tot es va sincerar diverses vegades sobre el molt enamorat que està d’ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ vam veure que ara sembla que el pare de Lola, Fernando, serà qui s’encarregue de fer costat a la concursant.

Jordi González va explicar el motiu: “Iván ha estat fins ara defensant a Lola – i bé jo crec – i ha eixit una informació que apunta a una infidelitat d’Iván. Ells van pactar abans del concurs que si eixia una cosa així, Iván deixava d’aparéixer en la tele”, va dir el presentador.

 

Iván detalla per què no defensarà a Lola i contesta a les crítiques

 

Després de conéixer-se això, Iván Rubio utilitzava les seues xarxes socials per a escriure detalladament per què ha pres esta decisió, a més de respondre a les crítiques que ha rebut.

El nóvio de Lola creu que ha fet la millor elecció. “Veient el que estic veient i escoltant estos últims dies cada vegada tinc més clar que he pres la decisió correcta, no pense pronunciar-me en cap cas, en cap mitjà, ni de cap manera. Quan arribe el seu moment li donaré les explicacions pertinents sobre el perquè de la meua decisió a l’única persona que les mereix”, anunciava.

“Mai he volgut eixir en TV, ni fer-me famós, ni traure cap benefici de tot això, si he aparegut en TV, és perquè la meua parella m’ho va demanar i fins a l’últim moment no vaig prendre la decisió i els que ho han de saber saben que és així, jo tinc una vida que vaig deixar apartada per exclusivament defensar a la meua parella en el seu concurs, prenc esta decisió perquè crec que és el millor per a ella i per al seu concurs i sobretot per a mi i per als meus, mai em veuran participar d’este circ, mentrestant que se sume qui vulga però jo tinc la meua consciència molt tranquil·la i uns principis que no em permeten fer-ho, qui vulga que ho entenga i el que no perquè ho sent molt, torne a la meua vida, al meu treball, al meu entorn del qual mai deguí haver eixit”, explicava.

Iván agraïa en la mateixa publicació a l’equip de ‘Supervivientes’ i revelava que s’emporta alguns “amics” d’ací. A més, va assenyalar que igual que ha rebut crítiques també ha tingut molts missatges de suport.

“No espere que se’m done suport ni que se m’entenga, simplement és LA MEUA DECISIÓ. Ni m’amague ni m’amagaré, ací estic per als de veritat i per als de sempre. I per descomptat encara que a l’ombra sempre defensaré el LOLA GANADORA!“, sentenciava.

Últimes notícies

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.