16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut, fins a les 15.00 hores d’este dissabte, en 48 servicis relacionats amb el vent a la província. La majoria han consistit a retirar arbres caiguts i en sanejaments de façanes i teulades per a assegurar elements solts i evitar despreniments.

Onda concentra més avisos

Segons el balanç intern del Consorci, Onda és el municipi amb més actuacions vinculades al temporal de vent que afecta la Comunitat Valenciana. En este municipi s’ha desallotjat de manera preventiva la zona esportiva per risc de caiguda de planxes metàl·liques d’una coberta, i personal de l’Ajuntament està assegurant la carpa del recinte de festes en presentar inestabilitat en la seua estructura.

En el conjunt de la província, els bombers han intervingut en 19 retirades d’arbres caiguts, 9 sanejaments de façanes i teulades i 23 actuacions per a retirar elements diversos arrancats per les ratxes de vent. Estes tasques es prioritzen per a eliminar riscos immediats en la via pública i en immobles, amb la finalitat de previndre danys materials i protegir vianants i vianants.

El balanç correspon a les 15.00 hores i l’operatiu es manté actiu mentres persistisca el temporal, amb recursos distribuïts per a atendre avisos en diferents localitats. No hi ha constància que s’haja vist afectada cap persona en els servicis realitzats, una dada que reflectix l’eficàcia de les intervencions preventives i dels treballs de sanejament duts a terme.

Últimes notícies

Osasuna i Vila-real empaten 2-2 en El Sadar

Empat 2-2 en El Sadar: Osasuna va remuntar després del penal inicial de Gerard Moreno i Budimir va fer el 2-1; el Vila-real va igualar en un córner amb un altre gol del davanter.

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.

Eyong i Julián Álvarez, suplents en un Llevant-Atlètic amb sis canvis blanc-i-vermells

Les suplències de Etta Eyong i Julián Álvarez marquen el Llevant-Atlètic en el Ciutat de València. Iker Losada i Thiago Almada partixen com a titulars en un dol amb rotacions.

Osasuna remunta abans del descans i mana 2-1 davant el Vila-real

Osasuna es va anar al descans per davant després de donar la volta al penal inicial de Gerard Moreno amb punts de Víctor Muñoz i Davant Budimir. El pla de pressió alta va sostindre l'avantatge amb intervencions segures d'Herrera.

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.