12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar per 0-2 al València a Mestalla en una trobada plana per part dels dos conjunts. El xoc va transitar sense grans ocasions fins que Álvaro Carreras va desembossar el marcador amb una acció individual en el minut 65, i Kylian Mbappé va posar la sentència en el temps afegit.

Carreras trenca la monotonia

Durant més d’una hora, el partit es va jugar a ritme baix i amb poques arribades, símptoma de la prudència dels dos equips. El València a penes va trobar profunditat i el Reial Madrid va preferir sostindre’s sense precipitar-se, a l’espera d’un detall que obrira el dol. Eixe detall va arribar amb la inspiració de Carreras, que es va inventar una acció individual per a trencar la igualtat i encarrilar el triomf visitant.

El punt va obligar el conjunt local a avançar línies, però la reacció no es va traduir en ocasions clares. L’ansietat va créixer en la graderia i en l’equip, que va acusar la falta d’idees en els metres finals. Amb el València més exposat, el conjunt blanc va gestionar l’avantatge amb ofici i es va mantindre sòlid en el seu pla.

En l’afegit, Mbappé va aparéixer per a firmar el 0-2 i tancar qualsevol indici de suspens. El francés va assegurar tres punts treballats en un dol espés que es va decidir per dos accions puntuals.

Mestalla va dirigir bona part dels seus retrets cap a Carlos Corberán. La derrota, en un context de poca producció ofensiva, va augmentar la pressió sobre el tècnic, qüestionat por un plantejament que no va trobar solucions davant un rival pacient i eficaç.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.