Detinguda una parella pel furt afectuós d’onze rellotges de luxe i joies per 65.000 euros

Una dona i un home de 30 i 36 anys han sigut detinguts a Benidorm després de sostraure, presumptament, una col·lecció d’onze rellotges de luxe i diverses joies d’or valorades en 65.000 euros mitjançant el conegut furte afectuós. La víctima és un home d’avançada edat al qual la sospitosa es va aproximar amb un tracte pròxim per a guanyar-se la seua confiança i preparar l’accés a la seua vivenda.

Segons el relat policial, la dona li va abordar al carrer entaulant conversa i va arribar a simular una lleu indisposició. L’home li va oferir acompanyar-la a una cafeteria pròxima i, una vegada allí, es van intercanviar els números de telèfon per a seguir en contacte.

Modus operandi i accés a la vivenda

Eixa mateixa vesprada, ella li va cridar i li va convéncer per a anar a la seua casa, on va aprofitar per a recórrer totes les habitacions. L’endemà passat va tornar a telefonar-li per a tornar a la vivenda; al moment menys pensat, va sostraure diverses joies de gran valor i la col·lecció de rellotges d’alta gamma que el perjudicat guardava en el domicili, i va fugir a tot córrer en un vehicle conduït per un tercer. El furt afectuós explota la proximitat física i una falsa cordialitat per a distraure a la víctima i detectar on es guarden objectes valuosos; en este cas, la confiança generada va facilitar moure’s per la casa sense alçar sospites.

Després de la denúncia, la sospitosa va ser identificada perquè ja havia sigut arrestada per fets similars, la qual cosa va accelerar la labor investigadora. Finalment, ella i el seu presumpte còmplice han sigut detinguts i van ser posats a disposició judicial.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.