Detingut un segon home pel segrest d’una parella a Corbera (València)

La Policia Nacional ha informat de la detenció a València d’un segon home, de 45 anys, per la seua presumpta condició de ‘autor intel·lectual’ del segrest d’un home i una dona en una zona rural de Corbera (València). La investigació continua oberta per a esclarir el seu paper en els fets i la seua relació amb el primer arrestat.

Divendres passat es va detindre a un altre home per la seua suposada relació amb el segrest, després d’una persecució en la qual van intervindre la Policia Nacional i la Policia Local de Xàtiva. L’actuació va concloure amb l’alliberament de la parella, que estava retinguda dins d’un vehicle.

La ubicació compartida, clau en el rescat

La dona, que anava en el maleter, va aconseguir contactar amb la seua cunyada des del telèfon mòbil i li va enviar la seua ubicació. Amb eixa informació, la cunyada va avisar als servicis d’Emergències, la qual cosa va permetre activar amb rapidesa un dispositiu policial, geolocalizar el cotxe i donar inici a la persecució que va acabar amb el rescat.

La referència a un presumpte ‘autor intel·lectual’ apunta al fet que este segon detingut no hauria executat materialment la retenció, sinó que presumptament l’hauria planificada o ordenat. Les diligències se centren ara a reconstruir com es va preparar el segrest, quin rol hauria assumit cada implicat i en quina mesura els dos arrestos es connecten entre si.

El segrest va tindre lloc en un entorn rural, un escenari que sol oferir ocultació i complica la reacció immediata de les víctimes. En este cas, la rapidesa amb la qual es va compartir la ubicació i la coordinació entre cossos policials van resultar determinants per a interceptar el vehicle i posar fi a la captivitat. No han transcendit més detalls en estar la investigació en curs.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.