Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

Carlos Corberán va afirmar que veu a la plantilla ‘en un moment de forma i ambició molt positius’ abans de visitar este diumenge al Vila-real en La Ceràmica. El tècnic va emmarcar el seu missatge en la urgència classificatòria del València i en la necessitat de convertir les bones sensacions en punts.

Va subratllar: ‘Som molt conscients de quin és la nostra situació, hem de millorar, hem de guanyar partits, volem fer-ho, i una victòria prèvia (la del Llevant) no canvia res’. Va recordar que el vestuari assumix la lluita en la qual està immers i que el focus seguix lloc a competir cada jornada, sense relaxar-se per un triomf recent.

Un derbi amb càrrega emocional

Corberán va reconéixer que ‘tots els partits entre els equips de la Comunitat tenen part de rivalitat i un component emocional especial’, i va situar eixe context com un estímul afegit. Sobre el rival, va analitzar al Vila-real com un equip perillós, amb bons futbolistes i patrons treballats, capaç de combinar atac posicional amb transicions ràpides i de castigar les pèrdues.

‘Som conscients del nivell del Vila-real amb un bon entrenador i una bona plantilla. Quan enfrontes equips d’eixe nivell sempre és una motivació‘, va afegir. Des d’eixa premissa, va parlar de ‘motivació, responsabilitat i compromís’ per a afrontar un dol en el qual els números del Vila-real a casa són molt bons, on marxa tercer i ha disputat Lliga de Campions, sense perdre de vista, va dir, les pròpies possibilitats del València.

Mirant a l’antecedent més recent en La Ceràmica, va recordar l’empat del curs passat que va frenar una ratxa de cinc derrotes. Va admetre que eixe resultat aporta confiança en comprovar que l’equip va ser competitiu i recognoscible, encara que va recalcar que l’important és això de demà i que l’objectiu és millorar en cada partit perquè no tenen els punts que desitgen.

Preguntat per unes declaracions de Marcelino en les quals interpretava la seua destitució al València com el final d’una etapa guanyadora, Corberán va mostrar respecte per la seua trajectòria i va subratllar que va ser l’últim a donar-li un títol al club, però va evitar valorar eixes paraules i es va centrar en el present: traure més punts.

En clau de mercat, va ser prudent en ser qüestionat per la possible incorporació del lateral argentí Renzo Saravia. Va assenyalar que no considera respectuós opinar sobre jugadors que no pertanyen al València, encara que va apuntar que podria haver-hi novetats en les pròximes hores.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.