17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Mor un home de 56 anys mentres feia senderisme a Cervera del Maestre

Un home de 56 anys ha mort este diumenge després de sentir-se indisposat mentres practicava senderisme a Cervera del Maestre (Castelló). La indisposició s’ha produït durant la ruta i el senderista s’ha quedat inconscient, segons l’avís traslladat als servicis d’emergència.

Avís i actuació d’emergències

A les 11.10 hores s’ha rebut l’avís que l’home es trobava malament i no responia. El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha mobilitzat fins a la zona una unitat del SAMU i, a la seua arribada, l’equip mèdic únicament ha pogut confirmar la defunció.

La localitat ha celebrat este diumenge la seua XXI marxa senderista, amb dos recorreguts per l’entorn natural del Maestrat: un curt de 14 quilòmetres i un altre llarg de 20 quilòmetres. El succés ha coincidit amb esta jornada de rutes, sense que s’haja precisat si el mort participava en la marxa.

L’alerta, registrada a mitjan matí, enquadra l’incident en les primeres hores del dia, quan molts esportistes ja es troben en plena activitat. El cas subratlla la rapidesa amb la qual s’ha activat el dispositiu sanitari i la conveniència d’avisar immediatament davant qualsevol símptoma de malestar durant una ruta en la naturalesa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.