El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El Servigroup Peníscola FS ha expulsat a dos abonats que van saltar a la pista i van participar en la tangana després de la trobada del 3 de març davant el Noia Portus Apostoli. Aquella invasió de la zona de joc, prohibida per la normativa, va derivar en una sanció econòmica de 12.000 euros al club per accés indegut a la pista.

Segons va explicar l’entitat, els dos aficionats perden la seua condició d’abonats i no podran accedir al pavelló Juan Vizcarro ni a cap instal·lació del club durant períodes distints: cinc anys per a un d’ells i dos anys per a l’altre. ‘Les dos persones han sigut expulsades com a abonats i tenen prohibit l’accés al pavelló Juan Vizcarro i a les instal·lacions del club durant cinc anys una d’elles i durant dos anys l’altra’, va assenyalar el president Manuel Sierra.

Sierra va justificar la diferència de castics pel distint paper de cada un en els incidents: ‘el grau de participació dels dos és totalment diferent’, va apuntar, en matisar que ‘un pega i l’altre intenta separar’. Així i tot, va recalcar que ‘en qualsevol cas cometen la il·legalitat de saltar a la pista quan està total i absolutament prohibit’.

Sanció de 12.000 euros i mal reputacional

El club va indicar que instarà la repetició de la sanció de 12.000 euros imposada per la Real Federació Espanyola de Futbol per l’accés indegut a la pista. En paral·lel, el president va desglossar el perjuí en tres fronts: ‘El mal és esportiu on les sancions ja estan imposades i poc podem fer. En la part econòmica també i les persones que van intervindre seran sancionades i les sancions imposades per la RFEF els repercutiran. I, finalment, està l’aspecte reputacional, que és el que més mal em fa personalment’.

El dirigent va subratllar l’impacte simbòlic per a un projecte que, va recordar, ha tardat dècades a consolidar-se: ‘Això ha costat 25 anys alçar-ho i tindre un equip onze temporades en Primera Divisió en un poble de huit mil habitants és quasi una quimera i en un minut, tot això se’ns ha tombat i no ho perdonaré’.

La decisió d’expulsar als implicats i prohibir-los l’accés pretén reforçar un missatge de tolerància zero amb les invasions de pista i preservar la seguretat de jugadors, àrbitres i públic. També busca contindre el mal reputacional i evitar que incidents similars tornen a entelar el treball esportiu i social del club, directament afectat per les sancions disciplinàries i el cost econòmic derivat de l’altercat.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.