Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut evacuat en helicòpter a l’Hospital La Fe després de precipitar-se la seua furgoneta al fons d’un barranc d’uns 15 metres a Sot de Chera. El sinistre s’ha produït este dimarts sobre les 10.10 hores en el Camí del Pla, després d’una eixida de la via per circumstàncies no precisades.

El conductor ha quedat atrapat en l’habitacle, la qual cosa ha obligat a la seua excarceració per efectius del Consorci Provincial de Bombers de València. Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions del parc de Requena amb un sergent al comandament, rescatadors del GERA i l’helicòpter V-990 del Consorci, donada la dificultat d’accés a la zona.

Rescat i evacuació aèria

Abans d’intervindre, els equips han assegurat la furgoneta amb puntals per a estabilitzar-la i evitar nous desplaçaments del vehicle en un terreny amb desnivell. Eixa subjecció ha permés treballar amb seguretat sobre la carrosseria i alliberar el ferit, que posteriorment ha sigut hissat i evacuat per via aèria fins a l’hospital, on ha sigut transferit als servicis sanitaris.

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències han indicat que, després de l’avís, s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic. El ferit presentava politraumatisme, per la qual cosa el trasllat en helicòpter del Consorci ha acurtat temps d’arribada a un centre de referència i ha garantit atenció continuada durant el trajecte.

La caiguda des d’eixa altura i l’enclavament del vehicle han condicionat un operatiu amb mitjans de rescat tècnic i una coordinació sanitària ràpida. Encara que no s’han precisat les causes de l’eixida de la via, l’escenari, amb accés complicat, ha fet imprescindible assegurar el vehicle i optar per l’evacuació aèria per a una extracció àgil i segura.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.