Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure esta vesprada des del balcó d’un segon pis a Catarroja. El succés ha ocorregut sobre les 19.15 hores i la caiguda des d’eixa altura ha suposat un impacte de consideració per al menor.

Activació d’emergències

Segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), s’ha rebut una trucada sol·licitant assistència sanitària per este cas i s’ha activat un dispositiu d’emergència amb una unitat del SAMU i un vehicle d’intervenció ràpida, un desplegament habitual quan se sospiten lesions greus.

Els equips sanitaris han assistit al menor per politraumatisme i ho han traslladat a l’Hospital La Fe de València en l’ambulància del SAMU per a continuar l’atenció especialitzada.

De moment no han transcendit les circumstàncies exactes de la caiguda ni més detalls sobre l’estat del xiquet. El terme politraumatisme descriu lesions en diverses zones del cos, per la qual cosa ha requerit valoració hospitalària i seguiment clínic després del primer auxili.

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.